meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر سرنشین دار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA100BM150

شستشوی سطوح کف در محیط های صنعتی به واسطه ماهیت آلاینده ها و همچنین وسعت بالای محیط با استفاده از شیوه های دستی و سنتی متداول بسیار دشوار و زمان بر بوده و علاوه بر این از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار نمی باشد. استفاده از روش های نوین و بهره گیری از تجهیزات مکانیزه نظافتی چون دستگاه اسکرابر صنعتی نه تنها فرآیند نظافت و شستشوی سطوح را در زمان کوتاهی انجام می دهند بلکه در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت نیز از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. استفاده از یک سطل آب در شیوه های دستی موجب انتقال آلاینده ها از بخشی به بخش دیگر می گردد. اسکرابر سرنشین دار و دستی مدل های این نوع کفشوی ها بر اساس نحوه هدایت به حساب می آیند.

مشخصات دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا کف شوی صنعتی دستگاهی مکانیزه برای شستشو و نظافت کامل و موثر سطوح کف می باشد که با استفاده از سامانه برس زنی و پاشش آب تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح را شستشو داده و نظافت می نمایند. تجهیز دستگاه اسکرابر صنعتی به سامانه مکش و تی با مکش کامل آب آلوده ناشی از شستشو موجب خشک شدن کامل سطوح شده و در نهایت با یک عبور دستگاه سطوحی تمیز، خشک و عاری از آلودگی بر جای می گذارد. اسکرابر ها به منظور افزایش کیفیت نظافت و شستشو مجهز به مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و از این رو همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده می نمایند. دستگاه اسکرابر صنعتی به منظور برآورده سازی نیاز های نظافتی محیط  هایی با مساحت های گوناگون در ابعاد متنوع و در دو مدل کفشوی دستی و اسکرابر سرنشین دار طراحی و تولید می شوند. 

ویژگی های اسکرابر سرنشین دار 

اسکرابر یا کف شوی سرنشین دار دستگاهی مکانیزه و کاربردی برای شستشوی سطوح کف می باشد. پهنای کاری بالای دستگاه اسکرابر سرنشین دار آن را به گزینه ای ایده آل برای شستشو و نظافت سطوح کف در محیط های وسیع تبدیل نموده است. از دیگر ویژگی های دستگاه اسکرابر سرنشین دار می توان به ظرفیت بالای مخازن آب تمیز و آب کثیف اشاره نمود. ظرفیت بالای مخازن آب دستگاه اسکرابر سرنشین دار با کاهش در تعداد دفعات تخلیه و تعویض آب مخازن در حین انجام عملیات شستشو موجب کاهش زمان لازم برای آماده سازی و از سر گیری عملیات شستشو و نظافت می گردد. تجهیز دستگاه اسکرابر سرنشین دار به صندلی کاربر نقش موثری در کاهش خستگی اپراتور در حین عملیات شستشو داشته و از این رو موجب افزایش راندمان کاری می گردد. با توجه به ویژگی های خاص وتخصصی اسکرابر سرنشین دار این دستگاه گزینه ای ایده آل و مقرون به صرفه برای شستشو و نظافت سطوح کف سالن های بزرگ و محیط های وسیع می باشد. 

مزایای شستشو و نظافت با استفاده از اسکرابر سرنشین دار

استفاده از شیوه های سنتی در شستشو و نظافت سطوح اماکن بزرگ به تعداد زیادی نیروی خدماتی نیاز دارد. مسلما افزایش در تعداد نیروی خدماتی موجب افزاش هزینه ها می شود. با توجه به اینکه هدف از ایجاد هر کسب و کاری، کسب سود و افزایش بهره وری می باشد، مسلما صرف هزینه برای نیروی خدماتی موجب کاهش در بهره وری می شود. این درحالی است که استفاده از اسکرابر سرنشین دار در عملیات شستشو و نظافت به واسطه استفاده از سامانه های مکانیزه و افزایش سرعت عملیات شستشو و نظافت موجب کاهش در تعداد نیروی خدماتی شده و همین امر موجب افزاش بهره وری و کاهش هزینه های مرتبط با نیروی خدماتی می گردد. علاوه بر این حجم آب مصرفی در دستگاه اسکرابر سرنشین دار در مقایسه با شیوه های سنتی بسیار کمتر بوده و همین امر موجب سازگاری بالای این دستگاه ها با محیط زیست می گردد. با توجه به بحران آب در سال های اخیر، استفاده از شیوه هایی که با استفاده از کمترین حجم آب عملیات شستشو و نظافت را انجام می دهند، لازم و ضروری می باشد. ارتقا کیفیت شستشو و نظافت از دیگر مزایای استفاده از اسکرابر سرنشین دار می باشد که به واسطه تجهیز این دستگاه ها به دو مخزن مجزا برای آب تمیز و اب کثیف محقق می گردد. همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح توسط دستگاه اسکرابر سرنشین دار مانع از ایجاد محدودیت در دسترسی افراد به نقاط شسته شده می گردد. همین امر با ممانعت از ایجاد اختلال در فرآیند فعالیت کاری امکان استفاده از دستگاه اسکرابر را در حین ساعات کاری بدون ایجاد مزاحمت برای پرسنل شاغل در محیط فراهم می نماید. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :