meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از دستگاه های اسکرابر و سوییپر جهت نظافت محیط

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA85BM120

سطح زمین در سالن های وسیع مراکز اداری ، تجاری و فروشگاهی ، با تردد افراد آلوده شده و به نظافت و شستشو نیاز دارد. عدم توجه به نظافت و شستشوی این سطوح ، جلوه نا زیبایی به محیط داده و بر روی عملکرد کارکنان و همچنین رغبت مراجعین تاثیر گذار است. بنابراین صاحبان و مسئولین این مراکز باید اهمیت ویژه ای به امر نظافت و شستشو بدهند. روش دستی نظافت ، از نظر زمان و هزینه به صرفه نبوده و کیفیت مطلوبی را نیز موجب نمی شود. دستگاه های نظافتی سوییپر و اسکرابر با برخورداری از سیستم مکانیزه سریع و با کیفیت ، امروزه جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی نظافت بخصوص در محیط های وسیع می باشند.

عملکرد دستگاه سوییپر در نظافت سطوح کف

دستگاه سوییپر ، یک دستگاه نظافتی کار آمد جهت جمع نمودن آلودگی هایی سطوح کف می باشد. برس های جانبی این دستگاه ، وظیفه جمع آوری زباله ها از اطراف و برس مرکزی وظیفه انتقال آن ها به مخزن را بر عهده دارند. سوییپر صنعتی در دو مدل دستی و خودرویی تولید می شود که مدل های خودرویی آن بعلت سهولت کاربری و عملکرد سریع و با کیفیت ، بیشتر در محیط های وسیع مورد استفاده قرار می گیرند. در مراکز تجاری و اداری این دستگاه ها در مدت زمان کمی سطوح را تمیز نموده و محیط بهداشتی را فراهم می نمایند.

شستشوی سطوح با اسکرابر

دستگاه اسکرابر یا کفشوی یک دستگاه نظافتی پر کاربرد جهت شستشوی سطوح کف به حساب می آید. این دستگاه ، بطور همزمان سطوح کف را شستشو و خشک می نماید. عملیات شستشو بوسیله برس ها و سامانه پاشش آب انجام می شود و فرآیند خشک کردن از طریق تی خشک کن و موتور مکش به انجام می رسد. کف شوی ها از نظر نحوه هدایت به دو دسته کفشوی خودرویی و دستی تقسیم می شود. کفشوی های خودرویی به جهت برخورداری از مخازن آب با حجم بالا و پهنای عریض برس های خود ، در مراکز تجاری و اداری وسیع کاربرد بیشتری دارد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :