meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد کفشوی باتری دار در شستشوی کف شیرینی فروشی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA43B20

زیبایی و تمیز بودن سطوح کف ، اهمیت ویژه ای برای مغازه داران دارد. شیرینی فروش ها هم از این قاعده مستثنی نبوده و برای حفظ زیبایی مغازه خود و جلب مشتری بیشتر می بایست به نظافت و شستشوی سطوح کف توجه کنند. تردد مستمر افراد بخصوص در مغازه های شلوغ و عدم کارایی مناسب ابزار های دستی شستشو ، کار را برای کاربران امر نظافت در این محیط ها دشوار نموده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه هایی با نام اسکرابر به بازار آمده اند که عملیات شستشو را با سرعت و کیفیت بسیار زیاد انجام می دهند. اسکرابر صنعتی با پاشش محلول شستشو ، برس زنی و فرآیند خشک کردن ، سطح را شستشو و تمیز می نماید.

بخش های مختلف اسکرابر دستی باتری دار

سامانه برس زنی اسکرابر های دستی باتری دار دارای یک یا دو برس چرخان می باشد. این برس ها بوسیله یک موتور ، با سرعت مناسب بر روی سطح به چرخش در می آیند. در این دستگاه، آب تمیز و کثیف ، بوسیله دو مخزن جداگانه نگهداری می شوند. بخش خشک کن آن نیز دارای یک موتور مکش است که آب کثیف جمع آوری شده توسط تی خشک کن را مکش می نماید و به مخزن آب کثیف انتقال می دهد. همچنین اهرم های دستی برای حرکت دادن برس ها و تی مکش فراهم شده است. منبع تغذیه کفشوی باتری دار بوسیله چند باتری ژل یا اسیدی تامین می گردد و هدایت آن بوسیله دسته قرار گرفته بر روی دستگاه انجام می گیرد.

نگهداری و مراقبت از دستگاه اسکرابر صنعتی

امور نگهداری از اسکرابر که موجب افزایش کارایی و طول عمر آن می شود، شامل امور روزانه و هفتگی و ماهانه می گردد. از جمله امور نظافتی مهم روزانه اسکرابر ، تخلیه مخزن آب کثیف و تمیز ، شستشوی داخل مخزن آب کثیف، تمیز کردن شناور مخزن و رفع آلودگی ها لاستیک تی می باشند. از دیگر امور نظافتی مربوط به کفشوی صنعتی که باید بصورت هفتگی انجام شود ، می توان به شستشوی فیلتر مکش، مخازن آب و لاستیک تی اشاره نمود. تعویض برس های و لاستیک تی ساییده شده نیز از دیگر امور مربوط به نگهداری از اسکرابر می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :