meta name="video_type" content="video/mp4" />

نحوه استفاده از ترولی نظافتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Filmop صنعت : سایر گروه : ترولی کد محصول مربوط : TROLLEY

ترولی نظافتی ابزاری کارآمد و مکملی مناسب برای تجهیزات مدرن نظافت صنعتی می باشد که با استفاده از آن محیط همواره پاکیزه و عاری از میکروب باقی می ماند. ساختار ساده و برخورداری از ویژگی های کاربر پسند این ابزار نظافتی موجب شده است امروزه در بسیاری از مکان های تجاری، اداری و مسکونی از آن استفاده شود. بدنه این تجهیزات از جنس پلاستیک فشرده می باشد که در صورت برخورد های احتمالی با سایر اشیاء موجود در محیط هیچگونه آسیبی به آن وارد نخواهد شد. امکان بهره گیری از محلول مواد شوینده در این تجهیزات وجود دارد به گونه ای که می توان یکی از مخازن را از محلول مناسبی از مواد شوینده پر نموده و دیگری را مملو از آب خالص نمود. با این اوصاف کاربر می تواند ابتدا تی را به خوبی در مخزن آب خالص خیس کند و سپس آن را در مخزن محلول شوینده فرو ببرد. تی در این حالت به خوبی آغشته از مواد شوینده می شود و در نهایت جهت حذف آب اضافی آن می تواند به کمک آبگیر مخصوص ترولی نظافتی، آب اضافی را از تی خارج نماید. پس از آن کاربر می تواند به راحتی مقطع وسیعی از سطح را مورد نظافت قرار دهد و پس از پایان عملیات نظافت تی را درون مخزن مخصوص آب خالص شستشوی نموده و در نهایت آب آلوده را از درون ترولی تخلیه نماید. 

مزایای برتر بکارگیری ترولی نظافتی

عدم نیاز به خم شدن بیش از حد کاربر از بروز درد در ناحیه کمر و زانوی افراد جلوگیری به عمل می آورد و طراحی ارگونومیک این ترولی ها به کاربر قدرت مانور بالایی را در انجام امور نظافتی می بخشد. بر روی بدنه دستگاه علامت هشدار "زمین لغزنده است" سایر افراد حاضر در محیط را از خطر سر خوردن بر سطوح کف متوجه می سازد.  


ویژگی های استفاده از ترالی نظافتی 

جنس بدنه این تی شوی از پلی پراپلین است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای ساختاری بسیار سبک و محکم است. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در ساخت این محصول به آن توجه شده است طبیعت دوستی و قابل بازیافت بودن است. استفاده از تی شور نظافتی بسیار ساده بوده و هر شخصی تنها با کار کردن محدود از این وسیله قادر خواهد بود آن را به راحتی و به تنهایی استفاده کند. از دیگر ویژگی های ترولی می توان به تجهیز بودن به دو مخزن جداگانه، آب تمیز و کثیف با حجم های 25 لیتری برای شستشوی تی اشاره کرد. به دلیل وجود بخش آبگیری دستی کار کردن با این دستگاه سهل گردیده و این مزیت را ایجاد می کند که دیگر تی کثیف و آلوده در هنگام شستن مجدد زمین استفاده نشود و سرعت شستشو بالا برود. ترولی نظافتی قابلیت تجهیز شدن به سبد کناری بمنظور دسترسی سریع به ابزار های نظافتی و امکان تجهیز شدن به کیسه کناری به قصد جمع آوری زباله ها و جلوگیری از بی نظم می باشد.

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :