meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تجهیزات کارخانه به منظور بهبود کارایی با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERM602E

تجهیزات کارخانه های تولیدی مستعد انواع آلاینده ها می باشند که گاهی ایجاد لایه های سختی از این آلاینده ها بر سطح این تجهیزات عملکرد آنها را مختل نموده و منجر به توقف کارکرد ماشین آلات کارخانه می شود که در نتیجه آسیب بسیاری را به واحدهای صنعتی وارد می نماید. با شستشوی تجهیزات کارخانه می توان جرم ها، رسوبات، روغن ها را از بین برده و به عملکرد بهینه این تجهیزات دست یافت. به دنبال آن عمر مفید دستگاه ها افزایش یافته و کیفیت محصولات تولیدی نیز ارتقا می یابد. به کمک دستگاه واترجت صنعتی می توان عملیات شستشوی را با کیفیت بالایی به انجام رساند و از هزینه های زود هنگام و سنگین تعمیرات و تعویض قطعات دستگاه ها جلوگیری به عمل آورد. عملکرد واترجت صنعتی به گونه ای است که همواره حجم بالایی آب با فشار بالا بر آلاینده ها پاشش شده و این لایه های سخت را در هم می شکند. در نهایت به صورت محلول در آب در آمده و از سطح جدا می گردد. 

مزایای بکارگیری واترجت صنعتی

واترجت صنعتی در مقایسه با شیوه های نظافتی ناکارآمد سنتی عملیات نظافت را با سرعت و کیفیت بالایی به انجام می رساند و حجم آب مصرفی با استفاده از این دستگاه نیز بسیار کم می باشد که موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود. یک دستگاه واترجت صنعتی قدرتمند، قابلیت شستشوی آلاینده ها بدون استفاده از مواد شوینده را داشته و این عامل سازگاری بالای دستگاه را با محیط زیست تضمین می نماید. 

انواع واترجت صنعتی

واترجت صنعتی در دو نوع برقی و بنزینی عرضه می گردند که در مدل های برقی برای کاربر محدودیت وجود داشته و با توجه به طول سیم کاربر می تواند از دستگاه تا فواصل خاصی استفاده نماید. حال آنکه در انواع واترجت های بنزینی کاربر با پر نمودن مخزن سوخت واترجت همواره می تواند در بخش های متفاوت از این دستگاه به منظور شستشوی تجهیزات کارخانه استفاده نماید. 


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :