meta name="video_type" content="video/mp4" />

زمین شوی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ScrubberDryer

دستگاه زمین شوی صنعتی یا اسکرابر با توان بالای نظافتی همزمان قابلیت شستشوی و خشک نمودن سطوح هموار کف را فراهم می آورد. با استفاده از این دستگاه امکان انجام با کیفیت و مطلوب امور نظافتی در کلیه مکان های وسیع و پر تردد نیز وجود دارد. ویژگی ها و مزایای برتر زمین شوی صنعتی که یک دستگاه مکانیزه نظافتی است موجب شده تا از این دستگاه امروزه در بسیاری از مکان های وسیع صنعتی، تجاری، اداری، درمانی و مذهبی بکار گرفته شود. این تجهیزات از نظر نوع هدایت در دو گروه دستی و سرنشین دار تقسیم می شوند. به طبع انواع دستی در ابعاد کوچک تری در دسترس بوده و انواع سرنشین دار دارای ابعاد بزرگتری هستند که به منظور نظافت در محیط های وسیع تری مورد استفاده قرار می گیرند. منبع تغذیه دستگاه های زمین شوی صنعتی برق و باتری می باشد. هر یک از اسکرابر های برقی یا باتری دار بنابر شرایط محیط بکار گرفته می شوند. 

مزایای بکارگیری زمین شوی صنعتی

با استفاده از زمین شوی صنعتی مشکلات شیوه های سنتی نظافتی رفع گردیده است و بکارگیری این تجهیزات مکانیزه مزایای متعددی را به ارمغان می آورد. در اینجا به بررسی این مزایا می پردازیم. 

ارتقا سطح بهداشت محیط 

در صورت شستشوی سطوح کف به کمک تی آلاینده ها تنها از محلی به بخش دیگر انتقال می یابند و امکان حذف کامل آنها از سطوح هموار وجود ندارد. اما در صورت بکارگیری دستگاه زمین شوی صنعتی آلاینده ها به خوبی از سطح جدا شده و به مخزن آب تمیز منتقل می شوند. 

افزایش سرعت و کیفیت نظافت

تجهیز دستگاه زمین شوی صنعتی به برس های دوار موجب بهبود کیفیت نظافت می شود که هرگونه آلودگی سرسخت از سطح هموار زمین قابل حذف می باشد. دستگاه های زمین شوی صنعتی در حالت بهینه و در هر ساعت بین 900 تا 5000 متر مربع از سطوح کف را مورد شسشوی قرار می دهند. 

صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده

عملیات شستشوی کف توسط دستگاه زمین شوی صنعتی به کمک سیستم برس زنی صورت می گیرد که میزان مناسبی آب و مواد شوینده بر برس ها پاشش می شود و مقطع وسیعی از سطح زمین به کمک آن مورد شستشوی قرار می گیرد. از این جهت صرفه اقتصادی چشم گیری را در عملیات شستشوی سطوح کف فراهم می آورد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :