meta name="video_type" content="video/mp4" />

جاروبرقی صنعتی مورد استفاده در صنایع فلزکاری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG2

در صنایع فلزکاری حجم قابل توجهی از تراشه و غبارات ریز در روند تولید و برش فلزات، محیط کارخانه را فرا می گیرد. بعضا این ذرات به درون دستگاه ها و ماشین آلات مورد استفاده در سالن تولید نیز نفوذ نموده و  عملکرد این تجهیزات را مختل می نمایند. لذا به منظور دستیابی به بازده بهینه ماشین آلات خط تولید در صنایع فلزکاری و نظافت کلی محیط و به منظور رفع مشکل انتشار آلاینده ها در محیط، انجام نظافت و حذف این آلودگی ها از این مکان ها الزامی می باشد. با توجه به حجم بالای آلودگی ها در صنایع فلزکاری انجام نظافت و کنترل آلاینده ها با استفاده از شیوه های سنتی ناممکن بوده و در صورت امکان بسیار دشوار می باشد. اما به کمک یک جاروبرقی صنعتی قدرتمند امکان جمع آوری و مکش آلاینده ها فراهم آمده و این تجهیزات به دلیل برخورداری از مخازن بزرگ حجم قابل توجهی از مواد را از محیط جمع آوری می نمایند.

عملکرد جاروبرقی صنعتی 

مکنده مناسب استفاده در صنایع فلزکاری سه فاز بوده و مناسب مکش حجم بالایی از آلاینده های سنگین می باشد معمولا این طیف از جاروبرقی ها از توان مکش بالایی برخوردار می باشند و همزمان توان مکش جامدات و مایعات را  دارا می باشند. تجهیز جاروبرقی صنعتی مناسب استفاده در صنایع فلزکاری به سیستم های فیلتراسیون هوشمند از بازگشت ذرات ریز به محیط جلوگیری به عمل می آورد. یکی از برترین ویژگی های این مکنده ها قابلیت عملکرد پیوسته می باشد که در این حالت می توان همواره از ایجاد آلودگی ها در محیط ممانعت نمود. 

استفاده از انواع نازل همراه جاروبرقی صنعتی

به منظور نظافت برخی از بخش ها همچون درون دستگاه ها و ماشین آلات، درزها و بخش های کناری، قرنیزها و ... می توان از انواع نازل های کارآمد همراه جاروبرقی صنعتی استفاده نمود. این نازل ها فرآیند نظافت را هدفمندتر نموده و امکان مکش آلاینده ها را از تمامی قسمت های دور از دسترس نیز فراهم می آورند. 


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :