meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت و شستشوی همزمان کف با دستگاه سوییپر اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : COMBO

آلودگی ها در هر مکانی، منجر به آزرده خاطر افراد می شوند. از این رو به صورت فطری افراد ترجیح می دهند محیط زندگی خود اعم از شهر، خانه و تمامی مکان هایی که در آنجا تردد دارند، پاکیزه و به دور از آلودگی باشد. اگر محیطی آلوده باشد به سرعت اقدام به پاکسازی و نظافت آن می کنند و انواع تجهیزات نظافتی را به منظور تسریع در فرآیند نظافت و شستشوی سطوح کف بکار می گیرند. در اماکن وسیع این امر با دشواری های بسیاری همراه است. اما با استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی امروزه عملیات نظافت با سرعت بالایی امکان پذیر گشته است. یکی از ماشین آلات و تجهیزاتی که به منظور سرعت در فرآیند نظافت از آن استفاده می شود دستگاه سوییپر اسکرابر است. به کمک این دستگاه مقرون به صرفه عملیات نظافت و شستشوی سطوح کف با سرعت بالا به سرعت همزمان به انجام می رسد.

عملکرد دستگاه سوییپر اسکرابر

دستگاه سوییپر اسکرابر دارای ساختاری منسجم و یکپارچه می باشد که به دلیل برخورداری از برس های بزرگ غلتکی و دیسکی، فرآیند جاروب زباله های خشک و گرد و غبار و همچنین شستشوی سطوح را به صورت بهینه به انجام می رساند. وجود تی بزرگ رد بخش انتهایی دستگاه امکان جمع آوری کامل آب از سطح مقطع مورد نظافت را فراهم آورده و در نهایت سطوح کف به نحو احسن مورد نظافت قرار می گیرد. 

موارد استفاده از دستگاه سوییپر اسکرابر

ویژگی هایی همچون مقاومت بالای دستگاه در هر شرایط کاری، سهولت کاربری و مانور پذیری بالای دستگاه سوییپر اسکرابر موجب شده است که این دستگاه گزینه مناسبی جهت بهینه سازی فرآیند نظافت در بسیاری از محیط های صنعتی پر تردد باشد. بنابر این در اغلب مکان هایی همچون پارکینگ های مجتمع های تجاری و اداری، محیط های شهری و بسیاری از اماکنی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :