meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستن تاسیسات و تجهیزات موتور خانه با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO799TST

بخش تاسیسات مجتمع های مسکونی و تجاری بزرگ، دارای لوله ها و تجهیزات مختلفی می باشد. شیر های کنترلی و این اتصالات به مرور زمان دچار آلودگی های روغنی و غیر روغنی می شوند. در نتیجه به منظور عملکرد صحیح بخش تاسیسات، شستشوی منظم اتصالات و شیر کنترل ضرورت پیدا می کند. دستگاه واترجت صنعتی با پاشش آب پر فشار، راهکاری ایده آل برای از بین بردن آلودگی های ذکر شده می باشد. این دستگاه کیفیت و سرعت شستشوی بسیار بالاتری نسبت به سایر روش های سنتی نظافت ارائه می نماید.

نازل واترجت صنعتی

واترجت ها در مدل های مختلف دارای تجهیزات متنوعی هستند اما همگی از پمپ، شلنگ فشار قوی، لنس و نازل بهره مند می باشند. منبع تغذیه این شوینده های فشار قوی بوسیله جریان برق یا سوخت های فسیلی تامین می شود. نازل واترجت تعیین کننده نحوه پاشش آب به سمت سطح است و در مدل های مختلف تیغه ای با زاویه های مختلف و دوار طراحی می شود. نازل تیغه ای با زاویه های کوچک برای حذف آلودگی های عمیق بر روی سطوح کم وسعت و نازل های با زاویه بزرگ تا حدود 45 درجه برای شستشوی سطوح وسیع و حساس مانند شیشه ها و سطح خودرو مناسب می باشند. نازل های دوار نیز با چرخش نقطه پاشش، برای حذف سریع آلودگی های عمیق کاربرد دارند.

واترجت صنعتی مناسب شستشوی تاسیسات

یکی از کاربرد های واترجت، شستشوی تاسیسات و تجهیزات موجود در موتورخانه مجتمع های تجاری و مسکونی می باشد. برای اثربخشی فرآیند شستشو با این دستگاه، بهتر است از واترجت های با فشار کاری مناسب استفاده نمود. زاویه پاشش حدود 30 درجه نیز در رفع آلودگی های تاسیسات موجب افزایش سرعت و کیفیت شستشو می شود. همچنین استفاده از نازل های با زاویه پاشش کوچک تر می تواند در حذف آلودگی های عمیق تجهیزات اثر بخش تر باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :