meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از اسکرابر سخت کار جهت شستشوی کفپوش پارکینگ

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Tennant صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : T16

کفپوش پارکینگ مراکز تجاری با تردد خودرو ها و آلودگی های دیگر، زیبایی ظاهری خود را از دست می دهد. وسعت چنین مکان هایی اغلب امکان استفاده از روش های نظافت دستی را غیر ممکن می سازد. از طرفی زیبایی و تمیز بودن سطح پارکینگ تاثیر چشم گیری در جذب مشتری دارد. امروزه دستگاه های اسکرابر صنعتی به دلیل استفاده از سیستم مکانیزه شستشو، معایب روش های دستی را برطرف نموده و کاملا مناسب شستشوی کفپوش اپوکسی پارکینگ ها می باشد. این دستگاه ابتدا با برس های شستشوی مرطوب شده، آلودگی ها را از سطح جدا می کند و سپس با استفاده از تی مکنده و موتور مکش آلودگی های جمع آوری و به مخزن منتقل می نماید.

نظافت دو مرحله ای

بعضی از اسکرابر های صنعتی سخت کار دارای قابلیت نظافت دو مرحله ای سطوح هستند. این قابلیت در محیط هایی کاربرد دارد که سطح بسیار آلوده می باشد. در این روش، موتور مکش خاموش می شود و بدون فعال کردن تی مکنده، برس زنی انجام و محلول شستشو به مدت چند دقیقه بر روی سطح باقی می ماند. سپس تی ها فعال شده تا آب باقی مانده جمع آوری گردد. بدین ترتیب آلودگی های عمیق سطح به طور موثر از بین می روند. یکی از کاربرد های این قابلیت، شستشوی سطح بسیار آلوده کفپوش پارکینگ ها می باشد.

نحوه نگهداری صحیح اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی به مانند هر دستگاه دیگری باید بطور منظم بررسی و نظافت شود تا عملکرد بهینه و ایمنی داشته باشد. بررسی و تعویض لبه های لاستیک تی های دستگاه یکی از این امور به حساب می آید. فرسوده شدن لاستیک های تی باعث می شود تا آب به خوبی جمع آوری نشود و موتور مکش نیز به خوبی کار نکند. شستشوی مخزن آب کثیف بعد از تخلیه آن، تمیز کردن فیلتر ها و شناور های مخازن و بررسی عملکرد صحیح برس ها ی اسکرابر و سالم بودن آن ها از دیگر مواردی است که باید بررسی شوند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :