meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی آسان و سریع کف مراکز تجاری با اسکرابر سرنشین دار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA66BM70

در مراکز تجاری، حرف اول را زیبایی و شیک بودن مرکز و مغازه ها می زند. جذابیت این مراکز با آلوده بودن سطوح کف تا حدی از بین رفته و کاهش تعداد بازدیدکنندگان را در پی دارد. همچنین یک مرکز تجاری کثیف و آلوده برای سلامتی کسبه نیز آسیب زا خواهد بود. بنابراین شستشوی منظم کف این مراکز دارای اهمیت ویژه ای است. اسکرابر صنعتی دستگاهی کاملا مناسب برای شستشوی عمیق، آسان و سریع سطوح کف است که برای مراکز تجاری نیز قابل استفاده می باشد.

برس اسکرابر

اسکرابر صنعتی برای شستشوی سطوح و جدا کردن جرم ها از سطوح آلوده، از یک یا چند برس بهره می برد. برس ها توسط آب داخل مخزن دستگاه، مرطوب شده تا مویی آن بتواند جرم ها را از بین ببرد. برس اسکرابر می تواند یک یا دو برس باشد که در زیر دستگاه قرار گرفته اند. نوع برس بسته به دستگاه و برند آن ممکن است دیسکی یا استوانه ای باشد. جنس برس نیز دارای تنوع مختلفی است که بسته به حجم آلودگی و جنس سطح قابل استفاده هستند. برس نرم برای سطوح حساس مورد استفاده قرار می گیرد و برس های سخت تر برای سطوح آلوده و از جنس غیر حساس قابل استفاده می باشند.

شستشوی مراکز تجاری با اسکرابر خودرویی

در مراکز تجاری برای شستشوی سطوح کف وسیع، استفاده از اسکرابر نسبت به روش های دستی از چند جهت مزیت دارد. در این بین مدل های خودرویی این دستگاه بعلت سهولت کاربری و هدایت آسان دستگاه، نسبت به اسکرابر دستی بیشتر در مراکز تجاری وسیع استفاده می شوند. اسکرابر خودرویی دارای صندلی راحت کاربر، پدال حرکتی و فرمان است و شستشوی سطح را با کیفیت مطلوب فراهم می سازد. مدت زمان نظافت محیط های وسیع بوسیله اسکرابر صنعتی سرنشین دار به حداقل می رسد و نیروی خدماتی فرصت دارد تا به امور دیگر بپردازد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :