meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کف پارکینگ های وسیع با دستگاه سوییپر اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : COMBO

مراکز تجاری اغلب با مراجعه کنندگان زیادی روبرو هستند که هر روزه به این مراکز می آیند. به همین دلیل اغلب این مجتمع ها دارای یک پارکینگ بزرگ هستند تا دسترسی به آن ها ساده تر باشد. سطوح کف پارکینگ ها و رمپ های آن ها به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی های مختلف، نیازمند شستشو و نظافت هستند. بنابراین نیاز است تا از ابزار های نظافتی کارآمد برای نظافت آن ها استفاده شود. سوییپر اسکرابر یک دستگاه ترکیبی ایده آل برای نظافت و شستشوی همزمان سطوح کف می باشد که جهت نظافت پارکینگ ها نیز بکار می آید. این دستگاه دارای برس های نظافتی مناسب جمع آوری زباله و آلودگی و برس های شستشوی مناسب شستشوی سطوح کف می باشد.

معرفی سوییپر اسکرابر

سوییپر اسکرابر یک دستگاه نظافتی دو منظوره برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشد. این دستگاه دارای ساختار بسیار مقاومی است و بصورت خودرویی هدایت می شود. عملکرد دستگاه به گونه ای است که وظایف یک دستگاه سوییپر و یک دستگاه اسکرابر رو با یکدیگر انجام می دهد. مخزن آب تمیز و کثیف برای شستشوی سطح و جمع آوری آب و مخزن زباله برای نگهداری زباله جمع آوری شده، در ساختار این دستگاه تعبیه شده است. این دستگاه همچنین از تی های کناری و عقب برای جمع آوری آب از کناره ها و موتور مکنده جهت مکش آن ها به مخزن بهره می برد.

سیستم نظافت سوییپر اسکرابر

برای نظافت سطح توسط سوییپر اسکرابر، ابتدا برس های جانبی و مرکزی شروع به جمع آوری زباله و خاک و انتقال آن ها به مخزن می کنند. سیستم فیلتراسیون قدرتمند دستگاه نیز با جذب ذرات ریز از بازگشت آن ها به محیط جلوگیری می نماید. البته با فعال کردن پاشش آب بر روی برس های جانبی می توان از ایجاد گرد و غبار احتمالی جلوگیری کرد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :