meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد اسکرابر صنعتی در نمایشگاه فرش

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

مراکز نمایشگاهی و فروشگاهی بطور مستمر در زمینه های مختلف برگزار می شوند. تمیز و زیبایی این مراکز از اهمیت ویژه ای در نزد مراجعه کنندگان و غرفه داران برخوردار است. یک محیط نمایشگاهی تمیز و عاری از آلودگی، بطور حتم نظر مراجعه کنندگان را جلب می کند. بنابراین ضروری است تا این مراکز از نظر بهداشت و تمیزی در سطح بسیار خوبی قرار داشته باشند. اسکرابر صنعتی از بهترین تجهیزات نظافت صنعتی است که بطور ویژه برای شستشوی سطوح کف مورد استفاده قرار می گیرد. با بکارگیری اسکرابر صنعتی در نمایشگاه ها مثل نمایشگاه فرش، سرعت و کیفیت نظافت را تا حد زیادی بهبود پیدا می کند.

اسکرابر باتری دار

اسکرابر باتری دار مدلی از اسکرابر صنعتی است که از تعدادی باتری چند ولتی برای تامین منبع تغذیه برس ها و موتور ها بهره می برد. موتور مکش این دستگاه وظیفه مکش آب جمع شده بر روی سطح بعد از شستشو و موتور برس وظیفه تامین انرژی چرخش برس بر روی سطح را بر عهده دارد. برای بدست آوردن بهترین نتیجه شستشو، برس اسکرابر باید با نوع سطح متناسب باشد و فشار برس نیز به خوبی اعمال شود. اعمال فشار بیش از حد برس بر روی سطح علاوه بر کاهش غیر معمول شارژ باتری موجب آسیب دیدن کفپوش می گردد. باتری اسکرابر در صورت شل شدن اتصالات قطب های باتری ، گیر کردن مواد به داخل برس مرکزی و یا پایین بودن سطح الکترولیت باتری های اسیدی ممکن است سریع تر از حالت معمول تخلیه شود.

اسکرابر دستی و تفاوت کاربرد آن با اسکرابر خودرویی

در نگاه اول یک اسکرابر خودرویی به جهت سهولت در نظافت و پهنای نظافت عریض نسبت به یک اسکرابر دستی بهتر به نظر می آید. اما باید توجه داشت که اسکرابر دستی به جهت ابعاد مناسب و دیگر ویژگی ها در محیط های کم وسعت و یا با وسایل و موانع زیاد کاربردی تر است. همچنین اسکرابر دستی در بعضی کاربرد ها از نظر اقتصادی نیز به صرفه است و نیاز به یک مدل خودرویی را برطرف می نماید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :