meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت سریع و کارآمد با استفاده از سوییپر سرنشین دار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : ATOM
نظافت فضاهای وسیع عموما به علت نیاز به اختصاص دادن تعداد بیشتری نیروی خدماتی برای انجام عملیات مورد نظر و همین طور استفاده از مقدار بیشتری آب و مواد شوینده می تواند به یک دغدغه در بین صاحبان کسب و کار های بزرگ تبدیل شود. حال اگر فضای مورد نظر فضای باز باشد، افزون بر موارد ذکر شده محیط در معرض حجم بیشتری از آلودگی ها قرار دارد و این امر به لزوم انجام عملیات نظافت به طور مسنمر تأکید می نماید. 

برخی دلایل استفاده از دستگاه سوییپر سرنشین دار

اگر با توجه به مشکلات ذکر شده در بخش نخست بتوانیم دستگاهی مناسب انتخاب نماییم که علاوه بر کاهش هزینه ها، سریع و کارآمد باشد و به علاوه به آسانی  بتوان آن را مورد استفاده قرار داد، می توان گفت بخش قابل توجهی از مشکلات در این زمینه حل می شود. دستگاه سوییپر یکی از این دستگاه هاست که در دو نوع سوییپر سرنشین دار و دستی موجود است. در نوع سرنشین دار کاربر این امکان را دارد که به راحتی و بدون خستگی به نظافت سریع و با کیفیت محیط های وسیع بپردازد.

برخی مزایای استفاده از سوییپر خودرویی

  • بر روی فرمان اکثر این سوییپرها یک صفحه ی نمایش گر وجود دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی به هدایت دستگاه بپردازد.
  • مخزن که محل جمع آوری آلودگی هاست در اکثر سوییپرهای خورویی، پشت صندلی راننده قرار دارد و در نتیجه راننده دید کافی هنگام هدایت دستگاه را خواهد داشت.
  • در سوییپر سرنشین دار  و همین طور در برخی نمونه های دستی مخزن به راحتی تا ارتفاع مشخصی بالا رفته و امکان تخلیه ی آسان را فراهم می آورد. 
  • منبع تفذیه در سوییپرها به طور کل، می تواند احتراقی و یا باتری ای باشد. در صورتی که منبع تغذیه سوییپر خودرویی از نوع احتراقی باشد بدون محدودیت در مورد اتمام شارژ باتری می توان یه انجام عملیات نظافت در سطوح وسیع پرداخت.



درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :