meta name="video_type" content="video/mp4" />

شست و شوی سریع و آسان سطوح کف انبار ها با دستگاه اسکرابر سرنشین دار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA 80 BM 100

نظافت انبارها عموما به علت وسیع بودن و همچنین برخورداری از سطوح متعدد، کاری دشوار، هزینه بر و خسته کننده می باشد. رسیدن به یک نتیجه مطلوب بدون بکارگیری دستگاهی مناسب و مکانیزه عملا غیر ممکن خواهد بود. امروزه دستگاه های زیادی به همین منظور طراحی و تولید شده اند تا با استفاده از آنها در زمان کوتاه به بهترین نتیجه ممکن دست یافت. در این میان دستگاه اسکرابر صنعتی از جمله پرکاربردترین این دستگاه ها می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.


کف شوی صنعتی سرنشین دار

این کف شوی با طراحی یک صندلی برای کاربر این امکان را برای وی فراهم می کند تا به راحتی با نشستن به هدایت دستکاه بپردازد. با استفاده از آن می توان محیط های با وسعت زیاد را در زمان کوتاهی شست و شو داد. این دستگاه در مقایسه با نوع دستی، ابعاد بزرگتری داشته و منبع تغذیه آن باتری ای  و یا در موارد محدود احتراقی می باشد.


موارد استفاده از اسکرابر صنعتی

برای محیط هایی که هدف شست و شوی سطوح با کیفیت و سرعت بالا می باشد و محیط مورد نظر دارای ابعاد وسیعی است از جمله محیط های صنعتی، انبار ها، مجتمع های تجاری و مراکز خرید، مجتمع های ورزشی، لابی هتل ها، رستوران ها و... استفاده از اسکرابر سرنشین دار می تواند گزینه مناسبی باشد.


مزیت به کارگیری کف شوی صنعتی 

از جمله مهم ترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- خشگ شدن سطح همزمان با انجام عملیات شست و شو توسط سیستم مکش دستگاه و جلوگیری از مرطوب ماندن سطح و در نتیجه کاهش خطر لغزندگی

- افزایش کیفیت شست و شو به علت برس زنی کارامد و اعمال یک نیرو عمودی ثابت به تمام مناطق به طور یکسان 

- شست و شوی همه مناطق به وسیله آب تمیز به جهت مجزا بودن مخزن آب تمیز و آب کثیف

- راحتی در به کارگیری و نیاز نداشتن به تجربه و یا دانش قابل ملاحظه ای در این زمینه



درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :