meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : 202 DS

یکی از اصلی ترین تجهیزات در محیط های صنعتی نظیر کارخانه ها، کارگاه ها، انبار، سالن های تولید و... جاروبرقی صنعتی می باشد. این دستگاه با قابلیت مکش بسیار بالا برای از میان برداشتن انواع آلودگی های خشک و جامد محیط بسیار کارآمد می باشد. در این قبیل محیط ها به علت فعالیت های انجام شده، عموما حجم آلودگی های تولیدی بالا بوده و در نتیجه برای از میان برداشتن آنها دستگاه های تخصصی نیاز می باشد. 

جاروبرقی صنعتی چگونه عمل می نماید؟

یک مکنده صنعتی عموما مجهز به دو یا سه موتور قدرتمند است. این موتورها در دستگاه های صنعتی از نوع توربینی بوده و از پمپ های سایدچنل استفاده می شود، از این رو امکان دائم کاری اغلب در جاروبزقی های رده صنعتی وجود دارد. موتورهای قدرتمند دستگاه، با ایجاد خلا نسبی بسیار بالا در مخزن مکنده، امکان مکش آلودگی های مختلف را فراهم می آورند. انواع آلودگی ها و مواد سنگین و چگال توسط جاروی صنعتی مکش شده و داخل مخزن های بزرگ آن جمع آوری می گردد. به علت طراحی تخصصی، این دستگاه ها مجهز به فیلترهای کارتریجی می باشند، این فیلترها از قابلیت جذب بسیار بالا برخوردار بوده و پس از جذب آلودگی ها، ذرات و غبار جمع آوری شده دوباره به محیط باز نمی گردد. 

افزایش بازدهی و ایمنی کاربران با جاروبرقی صنعتی

از میان برداشتن آلودگی ها و ضایعات صنعتی همواره به عنوان یک دغدغه برای کارکنان این قبیل محیط های به شمار می آیند. این مواد ممکن است گاها سمی، اسیدی و شیمیایی باشند، در نتیجه از میان برداشتن این آلودگی ها به شیوه دستی و سنتی ممکن است برای کارکنان آسیب زا باشد و سلامت و ایمنی آنها را به مخاطره بیندازد. لغزنده شدن محیط از دیگر مشکلات نشأت گرفته از نشت و انتشار آلودگی ها در محیط می باشد. از این رو همواره در صنایع مختلف اعم از صنایع فولاد، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع غذایی و... می توان از این دستگاه به عنوان یکی از ملزومات نام برد. 


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :