meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر بیمارستانی و جلوگیری از رشد میکروب ها

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA 55 k 40 no bac

شست وشوی بیمارستان ها و مراکز درمانی در صورتی که به طور دائم و مستمر صورت نپذیرد می تواند سلامت کارکنان و مراجعه کنندگان را به مخاطره بیندازد. این محیط ها به دلایل ویژه مستعد تبدیل شدن به محل انباشت و انتقال آلودگی، میکروب و ویروس می باشند. بهترین روش در پرداختن به نظافت این قبیل مراکز، استاده از دستگاه ها و تجهیزاتی است که به همین منظور طراحی و تولید شده اند و می توانند بهترین کیفیت و مؤثرترین راهکار را به دنبال داشته باشند. دستگاه زمین شوی بیمارستانی را می توان یکی از این تجهیزات دانست.

اسکرابر بیمارستانی و فواید استفاده از آن

به کارگیری روش ها سنتی در محیط های بیمارستانی علاوه بر به وجود آوردن مشکلاتی نظیر لغزندگی و خطر سرخوردگی در ساعات کاری این مراکز ممکن  است موجب انتقال ویروس از یک بخش به بحش دیگر گردد. دستگاه اسکرابر بیمارستانی با دارا بودن مخازنی از جنس یون های نقره از رشد هرگونه باکتری در داخل مخازن جلوگیری می نماید. در نتیجه به هنگام تخلیه مخازن سلامت و ایمنی کاربر به مخاطره نخواهد افتاد. این ویژگی مخازن دستگاه دارای انقضا نبوده و هر دو مخزن آب تمیز و کثیف همواره از این ویژگی بهره می برند. بدنه دستگاه کاملا صاف و صیقلی بدون هیچ گونه حفره بوده و از نفوذ آلودگی و میکروب به بدنه دستگاه جلوگیری می نماید. 

اسکرابر بیمارستانی دستی مناسب برای مراکز کوچک

زمین شوی بیمارستانی در دو نوع دستی و سرنشین دار موجود است، اما با توجه به وسعت محیط می توان درباره انتخاب دستگاه مناسب تصمیم گیری نمود. برای رسیدن به بهترین کیفیت هنگام شست وشوی سطوح کف راهروی بیمارستان های کوچک اسکرابر دستی همواره می تواند یک انتخاب مناسب باشد. این دستگاه سطح صدای تولیدی پایینی داشته و از این رو در تمامی ساعات می تواند مورد استفاده قرار گیرد. هدایت پذیری بالا، کاربرد آسان و مانورپذیری بالا از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :