meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشو کفپوش بتنی با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : 1152TST

امروزه در بسیاری از محیط ها از بتن و سنگ برای پوشش سطوح کف استفاده می شود. رفت و آمدهای مداوم افراد و قرارگیری در محیط باز موجب می شود که سطوح کف پارک ها، حیاط خانه ها، عابرپیاده و محوطه های باز شهری پوشیده از آلودگی گردند. گاهی این آلودگی ها بسیار تثبیت شده و قدیمی می باشند و به سادگی از میان برداشته نخواهند شد. ایجاد ظاهر نامناسب برای محیط در کنار آسیب به کفپوش ها و کاهش عمر آنها امری است که در اثر نادیده گرفتن این آلودگی ها اتفاق می افتد. با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی می توان این آلودگی ها و لکه های سرسخت و قدیمی را به راحتی از میان برداشت و ظاهر زیبایی به محیط بخشید.

شوینده فشار قوی دستگاهی فوق العاده برای از میان برداشتن آلودگی ها

آب پرفشار خارج شده از دستگاه از قدرت بالایی برای از میان برداشتن آلودگی ها برخوردار است. آب به عنوان اصلی ترین ماده به کارگرفته شده در واترجت صنعتی با عبور از یک پمپ فشار قوی، لنس و نازل مخصوص به سطح مورد نظر پاشیده شده و متناسب با فشار دستگاه می تواند آلودگی های مختلفی را از میان بردارد. دستگاه واترجت صنعتی برقی یک مدل بسیار پرکاربرد در میان واترجت ها است که برای مصارف خانگی تا صنعتی کاملا ایده آل می باشد.

اتصال واترجت صنعتی به نازل های مختلف

یکی از ویژگی های مهم دستگاه واترجت صنعتی قابلیت اتصال به نازل های مختلف، متناسب با کاربرد می باشد. نازل استاندارد، دوار و سوزنی از جمله مهم ترین انواع نازل ها می باشند. نازل استاندارد، نازل مناسب در بسیاری از موارد است، از نازل سوزنی برای از میان برداشتن لکه های عمیق تر و قدیمی استفاده می شود زیرا با کاهش سطح مقطع آب در هنگام خروج، فشار بیشتری ایجاد شده و قدرت شویندگی آب افزایش می یابد.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :