meta name="video_type" content="video/mp4" />

جاروبرقی صنعتی مکش الیاف نساجی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : AS30

نساجی صنعتی است که در آن با استفاده از نخ ها و رشته ها انواع پارچه تولید می شود. در صنایع نساجی، صنایع بافندگی و فرش بافی آلودگی به دلیل وجود الیاف در محیط آلودگی های رشته ای و سبک به وجود آمده و در محیط پراکنده می گردد. ضایعات رشته ای سبک در صنایع کاغذ سازی و هم چنین مرغداری ها نیز قابل مشاهده است. الیاف رشته ای پراکنده شده در محیط کارخانه های نساجی در لا به لای تجهیزات به دام می افتند و در عملکرد آن ها اشکال و اختلال ایجاد می کنند. بهترین و مناسب ترین راه کار برای جمع آوری الیاف، نخ و ریسمان استفاده از جاروهای تخصصی می باشد. جاروبرقی صنعتی به طور اختصاصی به منظور کارکرد در کارخانه های نساجی و صنایع این چنینی طراحی و به بازار ارائه شده است.

جاروبرقی صنعتی تخصصی مکش الیاف نساجی

مکنده صنعتی مخصوص صنایع نساجی از ساختار منحصر به فردی برخوردار است به گونه ای که رشته ها به موتور جاروبرقی راه پیدا نکرده و سبب آسیب رسیدن به آن نمی شود. در جاروبرقی صنعتی مخصوص مکش الیاف رشته ای دهانه مکش در قسمت بالایی دستگاه و بالاتر از موتور قرار گرفته است و پس از مکش و ورود جریان هوا به داخل مکنده الیاف سبک در فیلتر کیسه ای دستگاه به دام می افتند. این کیسه درون مخزن نصب گردیده است که رشته ها در آن جمع شده و سبب جلوگیری از نفوذ الیاف به موتور جاروبرقی می گردد. فیلترهای تعبیه شده در دیگر جاروهای صنعتی دارای شیارهای فراوانی هستند که اگر جهت مکش الیاف از آن ها استفاده شود، رشته ها در میان شیارها گیر کرده و نظافت فیلتر را دشوار می سازد؛ از همین رو بهره مندی از فیلتر کیسه ای در مکنده تخصصی نساجی یکی دیگر از مزیت های این جاروبرقی می باشد.

ویژگی های مکنده تخصصی صنایع نساجی

جاروبرقی صنعتی مکش الیاف با بدنه فولادی و ساختاری مقاوم و با دوام ساخته شده و دارای مخزنی با گنجایش زیاد می باشد، علاوه بر این به موتور توربینی تجهیز شده است که به همین دلیل امکان کار پیوسته و طولانی مدت از این دستگاه فراهم می باشد.

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :