meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی اپوکسی با بخارشوی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : بخارشوی صنعتی کد محصول مربوط : STEAM
کف پوش اپوکسی یکی از پر کاربردترین پوشش های سطح می باشد و دارای کاربردهای گسترده در محیط های مختلف است. یکی از مهم ترین کاربردهای اپوکسی در مراکز و واحدهای صنعتی بوده که به عنوان کف پوش سالن های تولید مورد استفاده قرار می گیرد. اپوکسی در برابر مواد شیمیایی و تماس مکانیکی مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل در واحدهای صنعتی به کار می رود. علاوه بر این به دلیل صاف و صیقلی بودن اپوکسی از آن در محیط هایی با حساسیت بهداشتی بالا استفاده می شود. اپوکسی در کارخانجات صنایع نساجی نیز به عنوان پوشش سطح زمین در خطوط تولید اعمال می گردد. اپوکسی نسبت به آن مقاومت بالایی دارد و آب به راحتی در آن نفوذ نخواهد کرد. به همین دلیل در صورت آلوده شدن این سطح می توان آن را با دستگاه بخار شوی صنعتی تمیز نمود.

بخارشوی صنعتی  

دستگاه بخارشوی صنعتی یکی از تجهیزات مکانیزه نظافتی است که عملکردی موثر و کارآمد ارائه می دهد. دستگاه بخار شوی صنعتی بخار آب را بر روی سطوح پاشش می کند و موجب جدا شدن کلیه جرم ها و آلودگی ها از آن می گردد. دستگاه بخارشوی صنعتی مجهز به سیستم مکش بوده تا آلودگی های جدا شده از سطح بلافاصله مکش و جمع آوری شوند و از باقی ماندن آن ها در محیط جلوگیری شود. همه دستگاه های بخار شوی صنعتی مجهز به دیگ بخار و بویلر هستند که ظرفیت و دیگ و توان بویلر نقش اصلی را بر عملکرد بخارشوی دارد. بخار شوی صنعتی قابلیت نصب مخزن مواد شوینده، انواع نازل ها و سری ها را دارد که موجب افزایش کیفیت دستگاه و بهبود عملکرد آن می شود. 

کاربرد بخار شوی صنعتی در صنعت نساجی

یکی از مهم ترین کاربردهای دستگاه بخار شوی صنعتی شستشوی سطوح اپوکسی در صنایع نساجی است. سالن های تولید در کارخانه های نساجی از اپوکسی پوشیده شده اند و از آن جایی که نسبت به دما و آب مقاوم بوده با استفاده از دستگاه بخارشوی قابل شستشو هستند. با نصب نازل پارویی بر روی دستگاه بخارشوی صنعتی سطح زمین با پوشش اپوکسی با بیشترین میزان کیفیت شستشو شده و تمامی آلودگی های چسبنده از آن جدا شده و مکش می شوند.

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :