meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت سالن تولید در صنایع نساجی با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA66BM70

کارخانه های نساجی در گروه صنایعی قرار می گیرند که به دلیل سر و کار داشتن با حجم انبوهی از نخ و ریسمان مقدار زیادی آلودگی های سبک و رشته ای از جنس الیاف تولید شده و در محیط کارخانه پراکنده می شود. از آن جایی که انتشار این الیاف در محیط کارخانه نساجی نوعی آلودگی به شمار می آید، از میان برداشتن و حذف آن ها از محیط ضرورت پیدا می کند. بخش قابل توجهی از آلودگی کارخانه های صنعتی بر روی سطوح کف مشاهده می شود و لازم است عملیات نظافت و شستشو انجام پذیرد. در اغلب صنایع و کارخانجات تاسیسات و ماشین آلات صنعتی راهروها و مسیرهای کم عرضی ایجاد کرده اند که برای نظافت آن می بایست ابزاری با قدرت مانور بالا به کار گرفته شود و این ابزار چیزی جز دستگاه اسکرابر نخواهد بود.

اسکرابر خودرویی با ابعادی مناسب

دستگاه زمین شوی صنعتی با راننده برای نظافت و شستشوی سطح زمین در محیط های گوناگون مانند سالن های تولید کارخانه های نساجی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با دارا بودن ابعاد مناسب، قدرت مانور بالا و کیفیت فوق العاده در عملکرد به ابزاری کارآمد و انعطاف پذیر تبدیل شده است. بهره گیری از کفشوی صنعتی سرنشین دار بازدهی و کارایی نیروهای انسانی را تا 16 برابر افزایش می دهد و قدرت مانور بالای آن امکان چرخش دستگاه را در دایره ای به قطر 1.65 سانتی متر فراهم می سازد.

مکانیزم اسکرابر با راننده

کف شوی خودرویی با ابعاد مناسب دارای دو برس خلاف جهت گرد بوده که کاربر می تواند میزان فشار و حجم آب پاشش شده بر روی برس ها را تنظیم کند. هم چنین تجهیز شدن این دستگاه به موتور جلو برنده با توان بالا حرکت بر روی شیب هایی تا زاویه 12 درصد را امکان پذیر می کند. سهولت کاربری و تسلط کامل کاربر بر روی دستگاه موجب گشته اسکرابر به راحتی در مسیرهای مورد نظر حرکت کرده و زمین را شستشو داده و خشک کند. به دلیل برخورداری اسکرابر از کیفیت بی نظیر، مانور پذیری بالا و اطمینان از عملکرد، هم چنین دارا بودن ساختاری صنعتی و مقاوم آن را به ابزاری کارآمد برای نظافت محیط های صنعتی تبدیل نموده است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :