meta name="video_type" content="video/mp4" />

مکش الیاف سبک با جاروبرقی صنعتی تخصصی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : AS30

در صنایع نساجی، کارخانه های ریسندگی و بافندگی و دیگر صنایع مشابه برای تولید پارچه و منسوجات حجم انبوهی از نخ و رشته های گوناگون به کار می رود که در نتیجه آن مقدار زیادی زباله تولید می شود که به صورت الیاف سبک و رشته ای است. الیاف رشته ای سبک مانند، پرز، نخ و ریسمان با پخش شدن در محیط کارخانه به آلودگی تبدیل شده و جمع آوری آن اهمیت پیدا می کند. جهت جمع آوری این الیاف استفاده از جاروهای متداول مناسب نبوده زیرا رشته های سبک همراه با هوا حرکت کرده به سمت فیلتر می روند و در نهایت آن جا به دام می افتند و از آن جایی که فیلتر مکنده دارای شیارهای فراوان است رشته های جمع آوری شده درون آن ها باقی می مانند و سبب انسداد فیلتر می شوند، از همین رو به منظور نظافت حرفه ای کارخانه های نساجی دستگاه مکنده تخصصی طراحی و ساخته شده که امکان نصب کیسه در آن وجود دارد.

جاروبرقی صنعتی تخصصی صنایع نساجی

مکنده تخصصی صنایع نساجی برای مکش الیاف رشته ای و سبک مورد استفاده قرار می گیرد و ساختار آن به گونه ای است که دهانه مکش در بالاترین قسمت دستگاه قرار گرفته و از ورود رشته های آلودگی به موتور مکنده جلوگیری به عمل می آورد. مکنده صنعتی تخصصی نساجی دارای موتور توربینی کم صدا با قابلیت کارکرد پیوسته و طولانی مدت بوده و بی نیاز از تعمیر و نگه داری است.

جمع آوری آلودگی های رشته ای سبک با مکنده تخصصی

این رده از دستگاه های جارو برقی صنعتی از مخزنی با ظرفیت بالا برخوردار می باشد و به منظور تخلیه آسان تر زباله ها امکان نصب کیسه نایلونی مخصوص درون مخزن وجود دارد به صورتی که ذرات به طور مستقیم وارد کیسه شده و با خارج نمودن این کیسه عمل تخلیه با سهولت انجام می گیرد. هم چنین جاروبرقی صنعتی تخصصی بدنه ای مقاوم داشته که با استانداردهای صنعتی مطابقت می کند.

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :