meta name="video_type" content="video/mp4" />

حذف آلودگی های صنعتی با جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : ZEFIRO75

در کارگاه ها و کارخانه هایی که مشغول به انجام فعالیت های صنعتی هستند، مقدار زیادی از انواع آلودگی ها با ماهیت جامد و مایع به وجود می آید که در محیط پراکنده می شود. اغلب این آلودگی ها نه تنها فرآیندهای صنعتی را مختل می کند بلکه به سلامت کارمندان آسیب رسانده و خطرات زیست محیطی در پی دارد. در نتیجه جمع آوری صحیح و اصولی این آلاینده های صنعتی ضرورت داشته تا احتمال بروز هر گونه آسیب احتمالی از میان برداشته شود. به منظور حذف آلودگی های صنعتی از محیط و جلوگیری از ورود آن به محیط زیست دستگاه های مکنده یا جاروبرقی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که به عنوان ایمن ترین و کارآمدترین روش به شمار می آید.  

جاروبرقی صنعتی تخصصی

مکنده صنعتی تخصصی جهت نظافت مراکز صنعتی بسیار مناسب بوده و قادر است انواع مواد را جمع آوری کند. در هنگام مکش مایعات موضوع مهم جلوگیری از ورود این مواد به بخش موتور و پمپ و هم چنین جلوگیری از مرطوب شدن فیلتر می باشد زیرا مرطوب شدن فیلتر موجب انسداد منفذهای عبور جریان هوا می شود. تمامی دستگاه های جاروبرقی صنعتی دارای ساختار منحصر به فردی هستند به صورتی که دهانه مکش پایین تر از واحد مکنده و فیلتر تعبیه شده و در نتیجه در زمان جمع آوری مایعات به دلیل داشتن وزن بیشتر نسبت به هوا به طور مستقیم به درون مخزن می ریزد و به این ترتیب واحد مکش و فیلتراسیون محفوظ می مانند.

مکنده صنعتی دائم کار

در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی معمولاً در بین ماشین آلات راهروها و مسیرهای کم عرض وجود دارد و می بایست جاروبرقی صنعتی با ابعاد جمع و جور و در عین حال پر قدرت مورد استفاده قرار گیرد. مکنده های سه فاز دائم کار با ساختاری عمودی از این ویژگی ها برخوردار بوده و با داشتن اندازه مناسب و قدرت فوق العاده آلودگی های جامد و مایع صنعتی را به طور هم زمان مکش کرده و ایمنی محیط کار و هم چنین کاربر را فراهم می کند. علاوه بر این جارو برقی صنعتی دائم کار به صورت پیوسته و طولانی مدت قابل به کار گیری می باشد.

 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :