meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از جاروبرقی در صنایع نساجی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : AS30

صنایع نساجی به عنوان یکی از صنایع اصلی و کلیدی وظیفه تامین البسه و منسوجات مورد نیاز جامعه را بر عهده دارند. تولید آلاینده ها (زباله ها) در کنار تولید محصولات اصلی امری اجتناب ناپذیر می باشد. عدم نظافت این زباله ها بر کیفیت محصول نهایی تاثیر منفی خواهد داشت. همچنین در صورت تماس مداوم این آلاینده ها با نیروی کار، مشکلات تنفسی و سلامتی را ایجاد می کند. با استفاده از جاروبرقی صنعتی می توان تمامی این آلاینده ها را جمع آوری نمود، از اهمیت استفاده جاروبرقی صنعتی در این صنایع می توان به دلایلی همچون عدم توانایی نظافت سنتی برای جمع آوری این زباله ها، پراکنده شدن این آلاینده ها، سرعت پایین نظافت دستی و متوقف یا کند شدن خط تولید اشاره کرد.

اجزا جاروبرقی

بخش های اصلی جاروبرقی عبارت اند از پمپ، فیلتراسیون و مخزن، پمپ مکنده پر قدرت دستگاه تمامی زباله ها را مکش می کند و سیستم فیلتراسیون از برگشت این آلاینده ها به محیط جلوگیری می کند و سپس زباله های مکش شده به مخزن منتقل می شوند. عملکرد پمپ این گونه است که در قسمت مخزن یک فشار منفی و خلا نسبی ایجاد می شود و مواد بیرون به داخل مکش می شوند، از انواع پمپ مکنده می توان به سانتریفیوژال، سانتریفیوژال تقویت شده و ساید چنل اشاره کرد.

ویژگی های جاروبرقی صنایع نساجی

این دستگاه قابلیت جمع آوری مواد مایع را نیز علاوه بر زباله خشک دارد، با بهره گیری از نازل های مختلف تعبیه شده تمامی نقاط می توان تمامی نقاط را نظافت نمود. همچنین در صورت فعالیت شبانه روزی می توان با بهره گیری از جاروبرقی های صنعتی که به موتور توربینی تجهیز شده اند، به صورت تمام وقت از دستگاه استفاده کرد. شنیدن صدای قدرتمند جاروبرقی صنعتی به صورت مداوم باعث ایجاد خطر برای سلامت شنیداری افراد می شود، برای جلوگیری از این خطر می توان از جاروبرقی های بی صدا بهره گرفت. 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :