meta name="video_type" content="video/mp4" />

جاروبرقی صنعتی و مکش کامل آلاینده ها

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : ZEFIRO75

استفاده از شیوه های سنتی در جمع آوری آلاینده های خشک، انتشار ذرات ریز گرد و غبار در محیط پیرامون را در پی دارد و بهره گیری از جاروبرقی های خانگی در محیط های صنعتی به دلیل فرق داشتن زباله های خشک خانگی با صنعتی، آلاینده های صنایع موجب خرابی مخزن این نوع جاروبرقی ها می شود.
بهترین روش برای جمع آوری این نوع زباله ها استفاده از جاروبرقی ها نیمه صنعتی و صنعتی است، این برتری این نوع جاروبرقی ها نسبت به جاروبرقی معمولی می توان به قدرت مکش بیشتر، مخزن قوی، فیلتر با دقت بالا و... اشاره کرد. این نوع جاروبرقی ها به دلیل بهره گیری از فیلتر های مناسب مانع از برگشت گرد و خاک به محیط می شوند، در ادامه راجع به انواع فیلتر جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی مطالبی آورده شده است.

انواع فیلتر جاروبرقی

از انواع فیلتر ها می توان به فیلتر های پاکتی، کیسه ای، ستاره ای و کارتریجی اشاره کرد. فیلتر های پاکتی پر کاربرد ترین نوع فیلتر برای جاروبرقی ها خانگی و تجاری هستند، از این فیلتر ها فقط یکبار می توان استفاده نمود و بعد از آن باید جایگزین شوند. فیلتر های کیسه نیز همانند فیلتر پاکتی برای مصرفی جاروبرقی های خانگی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، اما قابل نظافت هستند و می توان با بهره گیری از کمپرسور هوا آن ها را نظافت نمود. فیلتر های ستاره ای مساحت پهناور تری نسبت به فیلتر های دیگر دارند و با بهره گیری از کمپرسور هوا و و روش تکاننده دستی نظافت می شوند و در جارو برقی های صنعتی کاربرد دارند. فیلتر کارتریجی هماننده فیلتر ستاره ای برای جاروبرقی های صنعتی استفاده می شود تنها با این تفاوت که نظافت با تکاننده دستی و جریان معکوس هوا نظافت انجام می گیرد.

فیلتر جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی

از فیلتر های کارتریجی و ستاره ای در جاروبرقی های صنعتی و نیمه صنعتی استفاده می شود، این فیلتر ها قدرت حذب گرد و خاک بالاتری را به نسبت مدل های دیگر دار هستند. با بهره گیری از جاروبرقی های صنعتی و نیمه صنعتی می توان به طور کامل از برگشت و جذب گرد و خاک به محیط اطمینان کامل حاصل نمود.

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :