meta name="video_type" content="video/mp4" />

جمع آوری براده های آهن با جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM3

در بسیاری از صنایع ماشین آلات برش آهن مورد استفاده قرار می گیرد و در هنگام برش فلزات مقدار زیادی براده های آهن تولید می شود. تراشه ها و براده های فلزی آلودگی هایی هستند که در عملکرد ماشین آلات صنعتی اختلال ایجاد کرده و در نهایت باعث کاهش راندمان کاری می شود. به منظور جلوگیری از انباشته شدن آلودگی های صنعتی، خرابی تجهیزات، فرسایش و خرابی ماشین آلات، کاهش بهره وری و تحمیل هزینه های گزاف مربوط به تعمیر و نگهداری دستگاه ها و ماشین آلات جمع آوری به موقع و اصولی آلاینده ها به ویژه تراشه های فلزی اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین منظور استفاده از دستگاه های جاروبرقی صنعتی می تواند بهترین راهکار برای مقابله با ضایعات و پسماندهای صنعتی باشد.

جاروبرقی صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه های مکنده صنعتی یا جاروبرقی صنعتی با هدف جمع آوری آلاینده های صنعتی طراحی و تولید شده اند و با توجه به این که این مواد با آلودگی های متداول خانگی کاملاً تفاوت دارند و نسبت به آن ها سخت تر و شدیدتر هستند، بنابراین ساختار آن ها متناسب با شرایط مراکز صنعتی ساخته شده است. جاروهای صنعتی بدنه ای تمام فولادی با مقاومت بسیار بالا دارند و پوششی از رنگ اپوکسی آن را پوشانده تا مقاومت آن در برابر خراش افزایش یابد. هم چنین موتور و پمپ تعبیه شده بر روی دستگاه دارای طراحی و ساختی کاملاً صنعتی و مهندسی شده می باشند و قطعات مصرفی دستگاه هم چون لوله خرطومی، لوازم جانبی و ... از موادی با کیفیت و با دوام تولید شده اند.

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع

ویژگی های دستگاه های مکنده صنعتی سبب گردیده امکان جمع آوری ضایعات سخت و برنده مانند براده ها و تراشه های فلزی فراهم آید و بدون آن که به اجزا و قطعات جاروبرقی صنعتی آسیبی وارد شود، آلودگی ها و زباله های صنعتی به آسانی حذف می شوند. به این ترتیب پیش از آن که وجود ضایعات و براده های آهن باعث خرابی و استهلاک تجهیزات و ماشین آلات شود، با سرعت و سهولت و بدون صدمه دیدن ماشین آلات این ضایعات جمع آوری می گردند.   

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :