meta name="video_type" content="video/mp4" />

مکش ضایعات در واحدهای صنعتی با مکنده صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG2

جمع آوری ضایعات و آلودگی های ایجاد شده در مراکز صنعتی یکی از ملزومات حفظ ایمنی محیط کار و کارکنان آن می باشد. در یک کارگاه یا کارخانه صنعتی حجم تولید و انتشار انواع آلودگی های جامد و مایع بالا بوده و در گوشه و کنار محیط و ماشین آلات آلودگی ها و ضایعات متعددی به چشم می خورد. در همه کارخانه ها، کارگاه ها و سایر واحدهای صنعتی جمع آوری آلودگی ها و پسماندها بخش مهمی از فرآیند تعمیر و نگهداری به شمار می آید و نظافت صرفاً به معنای ایجاد فضایی با ظاهری زیبا نمی باشد. با توجه به اهمیت عملیات نظافت در مراکز صنعتی و احتساب آن به عنوان جزئی از فرآیند سرویس و نگهداری، لازم است تجهیزاتی قوی و با کیفیت برای این کار در نظر گرفته شود که همان دستگاه های جاروبرقی صنعتی هستند.

کارایی جاروبرقی صنعتی

دستگاه جاروبرقی صنعتی به منظور مقابله با آلاینده های سخت و صنعتی از نوع جامد، مایع و گرد و غبار مورد استفاده قرار می گیرند. با نصب انواع نازل و سری بر روی جاروهای صنعتی، به وسیله یک دستگاه، انواع آلودگی های خشک و تر جمع آوری خواهد شد و ساختار صنعتی و با کیفیت دستگاه ها به گونه ای است که امکان جمع آوری آلودگی های روغنی وجود دارد. یعنی اگر در یک کارخانه یا کارگاه هم زمان آلاینده های خشک و تر پراکنده شده باشد، با بهره گیری از دستگاه های جاروبرقی صنعتی می توان از این آلودگی ها رهایی پیدا کرد.

ساختار مکنده صنعتی

جاروهای صنعتی مجهز به پمپ قدرتمند سایدچنل و موتور دائم کار توربینی هستند. موتور توربینی فاقد اجزای سایشی است و با کمک تکنولوژی القای مغناطیسی کار می کند، از همین رو بی نیاز است و می تواند به صورت مداوم و طولانی مدت کار کند. نحوه کار با جارو برقی صنعتی هیچ گونه پیچیدگی خاصی ندارد و کاربران طی یک آموزش بسیار ساده قادر خواهند بود دستگاه را مورد استفاده قرار دهند. 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :