meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از جاروبرقی صنعتی با نازل ثابت در نظافت صنایع

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM30ECO
نظافت و جمع آوری آلاینده ها نه تنها در اماکن مسکونی بلکه در امان صنعتی نیز از اهمیت ویژه ایی بر خوردار می باشد. جمع آوری آلاینده ها و ارتقا سطوح بهداشتی نقش موثری در سلامت پرسنل، عملکرد دستگاه ها و کیفیت محصولات تولیدی دارد. استفاده از شیوه های سنتی در نظافت اماکن صنعتی به خاطر وسعت بالا و ماهیت آلاینده ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را بر طرف سازد. از این رو به کار گیری شیوه های نوین و دستگاه های مکانیزه ایی چون دستگاه های جاروبرقی صنعتی، گزینه مناسبی برای نظافت و از بین بردن آلاینده ها می باشد. 

ویژگی های جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی های صنعتی به واسطه استفاده از موتور های توربینی دایم کار بوده و توانای بالایی در انجا امور نظافتی و جمع آوری آلاینده های صنعتی دارند. پمپ این مدل از مکنده ها از نوع ساید چنل بوده و در مقایسه با پمپ های سانتریوفیوژال کار آیی بالایی در ایجاد خلا و مکش ذرات آلاینده دارند. جاروبرقی های صنعتی به منظور افزایش سطح فیلتراسیون دستگاه، از فیلتر های ستاره ایی استفاده نموده و توانایی جدا سازی ذرات تا 3 میکرون را دارا می باشند. از آنجایی که نفوذ و بدام افتادن ذرات ریز آلاینده در داخل منافذ ریز فیلتر ها می تواند موجب بروز اختلالاتی در سیستم فیلتراسیون و کاهش کیفیت آن شود، مکنده های صنعتی معمولا به منظور نظافت فیلتر مجهز به سیستم تکاننده فیلتر می باشد. استفاده از فولاد در ساخت بدنه این جارو برقی ها موجب افزایش مقاومت دستگاه در برابر شرایط سخت کاری شده و در نهایت افزایش عمر دستگاه را در پی دارد. 

نازل های به کار رفته در جاروبرقی صنعتی

مکنده های صنعتی به منظور هدایت آلاینده ها و دسترسی به نقاط دشوار یا دور از دسترس مجهز به انواع نازل ها و خرطومی ها می باشند. استفاده از نازل ها ضمن تسریع در فرآیند نظافت، با دسترسی به نقاط دشوار و دور از دسترس، موجب ارتقا کیفیت نظافتی می گردد. نازل های ثابت از جمله نازل های پر کاربرد در نظافت سطوح کف صنایع می باشند که تاثیر قابل ملاحظه ایی در سرعت عملیات نظافتی دارند. در استفاده از این نازل ها کاربر تنها با هدایت دستگاه مکنده عملیات نظافت را انجام می دهد. 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :