meta name="video_type" content="video/mp4" />

جمع آوری آلودگی روغنی با جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : ZEFIRO75

در کارخانه های خودروسازی و تولید قطعات وابسته به آن همواره مقدار زیادی مواد چرب و روغنی به صورت آلودگی ایجاد می شود که جمع آوری آن ها با روش های دستی امکان پذیر نیست. این آلاینده های در بخش های مختلف محیط با تراکم های کم و زیاد پراکنده شده و مشکلات فراوانی را در صنایع به بار می آورند. آلودگی هایی از این قبیل نه تنها در فرآیند تولید اختلال به وجود می آورد بلکه ایمنی محیط کاری را به خطر انداخته و به عنوان مثال می تواند سبب سرخوردن و لغزش افراد گردد. به منظور جمع آوری این حجم از پسماندها و آلاینده های صنعتی که ماهیت چرب و روغنی دارند باید از جاروبرقی صنعتی استفاده نمود.

کاربرد جاروبرقی صنعتی برای حذف آلاینده های روغنی

یک جاروبرقی صنعتی همان طور که از نام آن پیدا است جهت کاربرد در محیط های صنعتی طراحی و تولید شده اند. کارخانه ها و سایر مراکز صنعتی با محیط های خانگی و تجاری تفاوت های بسیار زیادی دارند و دیگر ابزارهای متداول نظافتی در آن ها کارایی نخواهد داشت. در چنین موقعیتی لازم است برای جمع آوری پسماندها از جاروبرقی صنعتی بهره گیری نمود که کاملاً سازگار با شرایط کاری و محیطی شده اند. ساختار این مکنده ها به صورتی است که می توانند مواد روغنی را به سادگی و بدون آسیب دیدن اجزای جارو برقی مکش کنند.

مشخصه های جارو برقی صنعتی

بدنه، مخزن و شاسی دستگاه های جاروبرقی صنعتی به طور کامل از جنس فولاد ساخته شده اند و لایه های رنگ اپوکسی روی آن را پوشانده است و بنابراین از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. جاروبرقی صنعتی دائم کار به موتور توربینی و پمپ ساید چنل مجهز می باشد به صورتی که این موتور قطعات سایشی ندارد و جهت کاربردهای دائمی و طولانی مدت بسیار مناسب است. هم چنین پمپ های ساید چنل با دارا بودن دقت ساخت بالا سبب ایجاد قدرت مکش بالا در دستگاه های جاروبرقی صنعتی می شوند. 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :