meta name="video_type" content="video/mp4" />

جاروبرقی اماکن مذهبی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : VENTOS30E
اماکن مذهبی چون مساجد و امام زادگان همواره مورد توجه افراد جامعه بوده و با برگزاری برنامه های متنوع مذهبی در ایام سوگواری یا اعیاد مذهبی، با تردد و ازدحام بالای افراد رو به رو می باشند. ازدحام و تردد بالای افراد اصلی ترین عامل در آلودگی این محیط ها می باشد. از سوی دیگر، عدم رسیدگی به نظافت در چنین اماکنی علاوه بر اینکه موجبات آزرده خاطری مومنین و نمازگزاران را در پی دارد می تواند منشایی برای رشد انواع میکروب ها و باکتری ها بوده و زمینه ساز بیماری مراجعه کنندگان باشد. از این رو رسیدگی به نظافت و جمع آوری آلاینده ها از اهمیت ویژه ایی بر خوردار می باشد. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی و جارو کشی دستی نه تنها توانایی لازم در نظافت و جمع آوری آلودگی ها را ندارد بلکه، با انتشار ذرات ریز گرد و غبار در فضای پیرامون موجب آلودگی دو چندان محیط گردد. استفاده از دستگاه های جاروبرقی تجاری به جای شیوه های سنتی نظافت بهترین گزینه در نظافت این اماکن می باشد. 

آشنایی با عملکرد جاروبرقی تجاری

اساس عملکرد تمامی انواع جاروبرقی ها، مشابه یکدیگر می باشد. ایجاد فشار منفی در مخزن دستگاه موجب مکش ذرات آلاینده به داخل مخزن می گردد. هر چه قدرت مکش بالاتر باشد، توانایی دستگاه در جمع آوری ذرات چگال تر بیشتر بوده و هر چه سرعت مکش بالاتر باشد، سرعت عملیات نظافت بیشتر می گردد. استفتاده از موتور های توربینی به جای موتور های کلکتوری در این مکنده ها توانایی آنها را در انجام نظافت مداوم و پیوسته ارتقا داده و آنها را تبدیل به مکنده های دایم کار نموده است.


مزایای استفاده از جاروبرقی تجاری به جای شیوه های سنتی 

اولین مزیت این دستگاه در مقایسه با شیوه های سنتی کیفیت و سرعت عمل بالاتر این دستگاه می باشد. مکش کامل آلاینده های ریز و درشت از روی سطوح، مانع از انتشار ذرات گرد و غبار در هوای پیرامون می گردد. استفاده از این دستگاه ها در نظافت سطوح، در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت، فشار بسیار کمتری بر کاربر وارد نموده و از این رو، کاربر توانایی بیشتری برای ادامه عملیات خواهد داشت. نقل و انتقال آلاینده ها جمع شده در مخزن این دستگاه ها بسیار آسان تر و ایمن تر از شیوه های سنتی انجام می گیرد. 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :