meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت تجهیزات صنعتی با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180
نظافت و رسیدگی به بهداشت محیط تنها به معنای شستشو و نظافت سطوح کف و دیوار نمی باشد. بلکه بخش مهمی از این نظافت را رسیدگی و شستشوی تجهیزات صنعتی به کار رفته در صنایع تشکیل می دهند. شستشو و نظافت این بخش ها با استفاده از شیوه های سنتی نظافت بسیار دشوار بوده و صرف زمان بسیاری نیاز دارد، این در حالی است که شستشو و نظافت برخی از این تجهیزات توسط شیوه های سنتی نظافت کاملا غیر ممکن می باشد، در حالیکه استفاده از شیوه های نوین و تجهیزات مکانیزه ایی چون دستگاه های واترجت صنعتی نه تنها سرعت و کیفیت عملیات شستشو را ارتقا می دهند، بلکه به واسطه تجهیز به لنس ها و نازل های متنوع، توانایی بالایی در دسترسی و نظافت نقاط دور از دسترس دارند. 

دستگاه های واترجت آب گرم و ویژگی های آن

برخی از مدل های دستگاه های واترجت یا کارواش های صنعتی به منظور افزایش دمای آب پاشش شده به بیرون، مجهز به سیستم های گرمکن الکتریکی یا دیزلی می باشند. گرمکن های دیزلی در مقایسه با گرمکن های الکتریکی، افزایش بیشتری در دمای اب ایجاد می نمایند. از آنجایی که ورود آب با دمای بالا به داخل پمپ دستگاه، به ان آسیب زده و موجب کاهش عمر مفید دستگاه می گردد، سیستم گرمکن همواره بعد از پمپ قرار می گیرد. پمپ دستگاه واتر جت اصلی ترین بخش دستگاه بوده و وظیفه افزایش فشار آب ورودی و پاشش پر فشار آن به بیرون را بر عهده دارد. تجهیز این دستگاه ها به سیستم قطع خودکار ناثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش استهلاک پمپ و در نهایت افزایش عمر مفید دستگاه دارد. 

مزایای استفاده از دستگاه واترجت صنعتی در نظافت 

استفاده از شیوه های سنتی در نظافت و شستشوی تجهیزات صنعتی بسیار زمان بر بوده و به زمان بسیار زیادی نیاز دارد. مسلم است که جداسازی قطعات و عدم کار کرد انها در مدت زمات طولانی تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش سود آوری و تولید دارد، در حالیکه شستشو و نظافت این قطعات با کارواش های صنعتی علاوه بر افزایش کیفیت، نظافت را در زمان کوتاه تری انجام داده و تجهیزات را در زمان کوتاه تری به خط تولید باز می گرداند. علاوه بر این ها میزان مصرف اب در شیوه های نوین بسیار کمتر از شیوه ای سنتی می باشد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :