meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت کشتارگاه با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

کشتارگاه ها به دلیل وجود آلودگی های خونی و مرطوب، همواره در پایین ترین سطح ممکن بهداشت قرار دارند، در صورتی که رعایت بهداشت در صنایع غذایی بسیار مهم است. به دلیل مشکلات شستشو و نظافت کشتارگاه ها اعم از سرعت پایین، خیس ماندن سطوح و امکان لغزش و آسیب به افراد، کیفیت کم شستشوی دستی و عدم کسب نتیجه مطلوب و...، می توان از دستگاه های نظافت مکانیزه و صنعتی بجای روش های سنتی و ناکارامد شستشو کمک گرفت. دستگاه اسکرابر صنعتی از بهترین وسایل برای شسشتوی سطوح کف کشتارگاه می باشد که با بکارگیری مکانیزمی خاص تا حد زیادی مشکلات شستشوی دستی را برطرف می نماید و نظافت کشتارگاه را در بهینه ترین حالت انجام می دهد. در ادامه مکانیزم خاص شستشو به وسیله اسکرابر و نوع مناسب آن برای استفاده در کشتارگاه را بررسی می کنیم.

مکانیزم شستشوی سطوح کشتارگاه با اسکرابر صنعتی

دستگاه اسکرابر در ابتدا از مخزن آب تمیز محلول شستشو را بر روی سطوح کشتارگاه پاشش می کند. سپس از طریق برس های قوی و خاص، به شستشوی سطوح می پردازد و به صورت همزمان آب و آلودگی باقی مانده بر روی سطوح از طریق لاستیک تی هایی که در عقب دستگاه قرار دارد و مکش می شود و به مخزن آب تمیز انتقال می یابد. به همین ترتیب سطوح به طور کامل خشک شده و امکان لغزش و آسیب از بین می رود.

اسکرابر دستی کابلی

با استفاده از دستگاه اسکرابر دستی، می توان باریک ترین راهرو های کشتارگاه را شستشو داد و به سهولت بر کل سطوح دسترسی داشت. کابلی بودن دستگاه برای استفاده در کشتارگاه یک مزیت می باشد، زیرا دستگاه بسیار سبک تر بوده و نگرانی برای اتمام شارژ باتری به وجود نخواهد آمد. پس در فضاهایی مانند کشتارگاه با دسترسی به پریز برق، بهتر است از اسکرابر برقی استفاده شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :