meta name="video_type" content="video/mp4" />

موکت شوی سالن اجتماعات

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Santoemma صنعت : سایر گروه : فرش و موکت شوی کد محصول مربوط : ELITESILENT

سالن های اجتماعات، از محیط های عمومی است که به منظور برگزاری سمینار ها، کنفرانس ها و جشن ها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا از موکت های خوش رنگ جهت پوشاندن کف زمین و زیباسازی این سالن ها، بهره برده می شود. تردد افراد به مرور زمان، سطح موکت را آلوده نموده و از حالت اولیه خود خارج می نماید. نتیجه این امر، کاهش سطح بهداشت و نا زیبا شدن محیط می باشد. اما با استفاده از یک ابزار نظافتی کارآمد، موکت و فرش سالن های اجتماعات به خوبی تمیز و محیط دلپذیری برای افراد ایجاد می شود. دستگاه فرش شوی بطور تخصصی و ویژه جهت رفع آلودگی های فرش و موکت بکار می رود. این دستگاه با حذف آلودگی ها از عمق الیاف فرش و موکت، در کم ترین زمان عملیات را انجام می دهند.

معرفی دستگاه فرش و موکت شوی

دستگاه فرش شوی برای نظافت انواع فرش و موکت و حتی سطوح سخت طراحی شده است. این دستگاه، برای از بین بردن آلودگی ها، ابتدا آب و محلول شوینده را بر روی سطح می پاشد. سپس سامانه برس زنی که معمولا دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد، هر گونه جرم و کثیفی را از عمق الیاف فرش بیرون می کشد. آب و مواد آلوده ایجاد شده، با تی مکش جمع شده و از طریق شلنگ سامانه مکش به سمت مخزن آب کثیف دستگاه می رود. انتقال این مواد به داخل مخزن به کمک یک موتور مکنده پر قدرت صورت می گیرد. در پایان عملیات کاربر به سادگی و از طریق شلنگ تخلیه، قادر به خالی نمودن مخزن آب کثیف می باشد.

مزایای موکت شوی جهت نظافت سالن های اجتماعات

مزیت اصلی استفاده از فرش شوی در شستشوی موکت سالن اجتماعات، افزایش سرعت عملیات و بهبود کیفیت عملیات می باشد. این دستگاه ها به سهولت قابل استفاده بوده و کاربر را دچار خستگی چندانی نمی کند. به حداقل رساندن نیروی خدماتی و کاهش هزینه های نظافتی از دیگر مزایای استفاده از فرش شوی می باشد. موتور مکنده چند مرحله ای اکثر این فرش شوی ها نیز موجب گردیده تا فرش بعد از چند دقیقه خشک شود. همچنین مدل هایی از این دستگاه ها، با سطح صدای پایین عرضه شده اند که برای محیط های حساس به صدا کاربردی هستند.

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :