meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی صنعتی و نظافت مراکز تجاری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA66bm70

در محیط هایی نظیر مجتمع ها و مراکز تجاری با توجه به رفت و آمدهای مداوم افراد، سطوح کف در معرض آلودگی های بسیاری قرار دارند. همچنین با توجه به وسعت بالای این مراکز عملیات نظافت عموما با دشواری هایی روبه رو می باشد. زمان بر بوده، نیاز به تعداد قابل ملاحظه نیروی خدماتی، نیاز به نظافت مستمر و همه روزه، مصرف مقدار زیادی آب و مواد شوینده و رفت و آمدهای مداوم افراد در این محیط ها از جمله برخی از این مشکلات است. امروزه تنوع دستگاه های نظافتی این امکان را برای کاربران به وجود می آورد تا متناسب با هر محیط بتوانند دستگاه مناسبی را مورد استفاده قرار دهند. یکی از این دستگاه ها، کفشوی صنعتی می باشد که از رایج ترین تجهیزات شست وشوی سطوح کف است.

کفشوی صنعتی، کاربردی و محبوب

دستگاه اسکرابر در دو نوع دستی و سرنشین دار طراحی شده و موجود می باشد. هر یک از این دستگاه ها با داشتن ویژگی های متفاوت و البته اساس کار مشابه می توانند در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. در نوع دیگر دسته بندی ها، زمین شوی صنعتی را در دو گروه باتری دار و برقی تقسیم بندی می نمایند. نیاز به دسترسی به کابل برق یکی از موارد قابل توجه هنگام تهیه این مدل کابلی می باشد. تمامی دستگاه های سرنشین دار به باتری مجهز بوده و این امر هیچ گونه محدودیت در جابه جایی دستگاه به هنگام نظافت به وجود نمی آورد.

کفشوی صنعتی مناسب برای مراکز تجاری

برای محیط های وسیعی نظیر مجتمع های تجاری استفاده از مدل سرنشین دار، می تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا به عملیات نظافت سرعت و سهولت چشم گیری می بخشد. علاوه بر این باتوجه به باتری دار بودن دستگاه ها امکان جابه جایی آسان و شستشوی تمام بخش های یک مجتمع تجاری به راحتی ممکن می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :