meta name="video_type" content="video/mp4" />

آشنایی با تجهیزات نظافت صنایع داروسازی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : داروسازی گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

معرفی تجهیزات نظافت صنایع داروسازی

نظافت صنایع داروسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی، از انتشار عوامل میکروبی و انواع آلودگی‌ها به قسمت های مختلف جلوگیری می‌کند. تجهیزات نظافتی در صنعت داروسازی کارکرد اختصاصی دارند زیرا در این حوزه، حفظ بهداشت در سطح استاندارد اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل جنس بدنه و نوع فیلتر در آن‌ها از جنس آنتی باکتریال ساخته می‌شود. پروسه نظافت صنایع داروسازی باید به طور مداوم و پیوسته انجام شود. در ادامه به معرفی انواع تجهیزات نظافت صنایع داروسازی میپردازیم:

نظافت صنایع داروسازی و تجهیزات کاربردی آن

در صنعت داروسازی ممکن است که ریزش های مختلفی در خطوط تولید داشته باشیم. عموما این آلودگی‌ها از نوع پودری هستند که در هوا پخش می‌شوند و نهایتا بر روی زمین و یا تجهیزات رسوب می‌کنند. برای جمع‌آوری این آلودگی‌ها از روی سطوح مختلف نیاز به تجهیزات صنعتی مختلفی از جمله انواع اسکرابر‌ها و جاروبرقی‌ها است.

اسکرابر صنعتی

اسکرابرها در صنعت داروسازی مجهز به بدنه آنتی باکتریال هستند و به دلیل وجود یون نقره در بدنه خود از تجمع آلودگی ها در درون بدنه اسکرابر جلوگیری می‌کنند. این دستگاه در نظافت و ضدعفونی کف سالن‌های تولید بسیار عالی عمل می‌کند.

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی ها در صنایع داروسازی، هم برای جمع آوری پسماند‎ها و ریزش‌ها و همینطور برای عملیات انتقال مواد بسیار پرکاربرد هستند. جنس بدنه استیل در این تجهیزات در تجمع و رشد هرگونه میکروب بر روی سطح آنها ممانعت به عمل می‌اورد.

شرکت ابراهیم ارائه دهنده تجهیزات نظافتی داروسازی

شرکت ابراهیم با بیش از 30 سال تجربه در ارائه انواع تجهیزات در زمینه نظافت صنایع داروسازی همواره در خدمت این صنعت بوده است. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :