meta name="video_type" content="video/mp4" />

آموزش راه اندازی و طرزکار بخارشوی صنعتی توسط شرکت ابراهیم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : other صنعت : تجاری، اداری و تفریحی گروه : بخارشوی صنعتی کد محصول مربوط : 123


راهنمای طرزکار بخارشوی صنعتی

راهنمای طرز کار بخارشوی صنعتی به کارکرد صحیح دستگاه می‌انجامد. استفاده و کاربرد واترجت در صنایع مختلف، یک فرآیند تخصصی است. بنابراین کاربر برای جلوگیری از هرگونه آسیب به دستگاه لازم است که ابتدا با نحوه راه اندازی و عملکرد بخارشوی صنعتی آشنایی کافی داشته باشد. علاوه بر این شناخت کافی و اصولی نحوه راه اندازی و کارکرد دستگاه به عملکرد بهتر و بازدهی بیشتر دستگاه کمک خواهد کرد.

نحوه استفاده از بخارشوی صنعتی

برای استفاده اولیه از دستگاه ابتدا بهتر است که از آپشن‌ها و کارکردهای مختلف دستگاه آگاهی کامل داشته باشید. بعد از بازکردن بسته‌بندی دستگاه اطمینان حاصل کنید که تمامی قطعات آن به درستی متصل شده باشد. در ادامه مراحل راه اندازی دستگاه را به اختصار توضیح خواهیم داد:
  • اتصال دستگاه به منبع برق
  • پر کردن مخزن اب بخارشوی
  • تنظیم فشار بخار دلخواه
  • اتصال نازل مورد نظر برای شست و شو
در بعضی از مدل های بخارشوی صنعتی امکان استفاده از شوینده های صنعتی نیز وجود دارد. بنابراین در صورت استفاده از شوینده، مخزن مورد نظر نیز باید پر گردد. لازم به ذکر است بخارشوی صنعتی مجهز به نازل‌های متعددی است. هرکدام از این سری‌ها برای یک امر اختصاص یافته‌اند. بنابراین کاربر می‌تواند با توجه به نوع نظافت خود یک نازل مناسب را انتخاب نماید.

تحویل دستگاه بخارشوی صنعتی توسط شرکت ابراهیم

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی بیش از سی سال است که در حال خدمت رسانی به بخش های مختلف صنعتی و تجاری است. این شرکت بر روی تمامی محصولات خود یکسال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعت بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :