meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد واترجت در نظافت آشپز خانه های صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC11/130
آشپز خانه های صنعتی به واسطه نوع و ماهیت فعالیتشان، ارتباط مستقیمی با سلامت افراد جامعه داشته و از این رو نظافت و شستشوی تجهیزات آن ها از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. حضور آلاینده های چرب و روغنی با جذب ذرات ریز گرد و غبار آلودگی سطوح و تجهیزات را در این بخش ها دو چندان می نمایند. از این رو نظافت و حذف این آلاینده ها از محیط نه تنها ضامن حفظ کیفیت غذای طبخ شده و در نهایت سلامت افراد جامعه می باشد بلکه ضامن تداوم کسب و کار و سود آوری نیز می گردد. دستگاه های واترجت صنعتی با استفاده از پاشش آب با حرارت بالا توانایی ویژه ایی در نظافت و از بین بردن آلاینده های چرب و روغنی داشته و از این رو کاربرد گسترده ایی در نظافت این بخش ها دارد. 

ویژگی های دستگاه واترجت 

واترجت یا کارواش دستی آب گرم عملکردی مشابه نمونه های آب سرد داشته با این تفاوت که برای حذف آلودگی های چرب و روغنی علاوه بر پاشش آب پر فشار از حرارت های بالای آب نیز استفاده می نمایند. این دستگاه ها به منظور افزایش حرارت آب خروجی مجهز به سیستم گرمکن می باشند. از آنجایی که ورود آب داغ به داخل پمپ دستگاه، موجب آسیب ان می شود، سیستم گرمکن چه به صورت خارجی و چه به صورت داخلی بعد از پمپ قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می توان به فشار قابل تنظیم دستگاه اشاره نمود که امکان استفاده از فشار کاری مناسب با جنس سطوح و عملیات نظافتی را برای کاربر فراهم می نماید. 

مزایای استفاده از کارواش دستی در نظافت آشپز خانه 

دستگاه های مکانیزه ایی چون واترجت ها در مقایسه با شیوه های سنتی، نظافت موثر و با کیفیت را در زمان کوتاه تری ارایه داده و از این رو موجب صرفه جویی در زمان می شوند. مصرف آب این دستگاه ها در مقایسه با شیوه های معمول و متداول شستشو بسیار پایین تر بوده و از این رو نقش مهمی در صرفه جویی و کاهش در مصرف آب ایفا نمو.ده و موجب کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و سود آوری می گردد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :