meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت انبار کالا بوسیله جاروبرقی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : VENTOS30

سطح انبار کالا ها و قطعات مستعد جذب آلودگی هستند. این آلودگی ها می تواند بعلت حمل و نقل تجهیزات و یا تردد افراد ایجاد شود. توجه نکردن به مسائل بهداشتی و تمیزی سطح، کارکنان این بخش ها را با مشکل روبرو می سازد. بعلاوه این امر سبب کاهش رغبت نیرو های کار برای انجام فعالیت شده و امور را با اختلال همراه می نماید. بنابراین بکارگیری یک ابزار نظافتی در جمع آوری آلودگی ها امری ضروری است. جاروبرقی یا مکنده، دستگاهی ایده آل برای نظافت سریع و کم زحمت محیط های صنعتی و انبار ها می باشد. این دستگاه ها در مدل های مختلف جاروبرقی تجاری، آب و خاک، نیمه صنعتی، صنعتی و هواکار تولید و عرضه می شوند.

معرفی جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی آب و خاک، به منظور جمع آوری همزمان مواد جامد و مایع مورد استفاده قرار می گیرد. این جاروبرقی در رده های خانگی، تجاری، نیمه صنعتی و صنعتی عرضه شده است. با استفاده از این دستگاه ها، گرد و غبار محیط از بین رفته و مایعات ریخته شده بر روی سطح زمین به خوبی جمع آوری می شوند. در این جاروبرقی ها قدرت مکش قابل تنظیم بوده و کاربر متناسب با سطح مورد نظر و یا میزان آلودگی، آنرا تنظیم می نماید.

انواع پمپ مکش جاروبرقی

پمپ مکش، از بخش های مهم جاروبرقی به حساب می آید که وظیفه تخلیه هوای مخزن و ایجاد فشار منفی جهت مکش مواد به داخل مخزن را دارد. پمپ های مورد استفاده در مکنده ها  عمدتا شامل پمپ سانتریفیوژال، ساید چنل، لوب و ونتوری می شود. پمپ سانتریفیوژال از نیروی گریز از مرکز جهت تخلیه هوای مخزن بهره می برد. در پمپ های ساید چنل، هوا از سمت کانال ورودی وارد پره ها شده و از طریق آن ها به سمت خروجی هدایت می شود. پمپ های لوب نیز بوسیله ایجاد لوب و به دام انداختن هوا،  در دو محور جداگانه، هوای مخزن را تخلیه می نماید. همچنین در پمپ های ونتوری هوا از یک ورودی به سمت خروجی رفته و در میانه مسیر، خلایی در انشعاب طراحی شده ایجاد می شود که این امر سبب مکش هوا در این قسمت می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :