meta name="video_type" content="video/mp4" />

معرفی بهترین تجهیزات نظافت هتل و اقامتگاه های گردشگری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : هتل و اقامتگاه گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : 456


تجهیزات نظافت هتل و اقامتگاه های گردشگری

تجهیزات نظافت هتل و اقامتگاه های گردشگری یکی از عوامل مهم در ایجاد تجربه مطلوب برای میهمانان است. برای افزایش بهداشت در این اماکن، استفاده از تجهیزات مدرن و با کیفیت بسیار حائز اهمیت است.در ادامه به تعدادی از این دستگاه‌ها اشاره می‌کنیم:
  • اسکرابر هتلی
  • پولیشر
  • جاروبرقی هتلی
  • مبل شوی صنعتی هتل
  • ترولی نظافت مناسب هتل ها

ترولی نظافت هتل ها

ترولی نظافت مناسب به کارکنان هتل کمک می‌کند تا به طور موثر و کارآمدتر هتل را نظافت کنند. این وسیله باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا کاربر تمام تجهیزات نظافتی مورد نیاز را در خود جای دهد.

پولیشر نظافتی در اقامتگاه ها

پولیشر نظافتی یکی از تجهیزات مفید در اقامتگاه‌ها و هتل‌ها است. از این دستگاه برای جلا دادن و درخشان کردن سطوح مختلف مانند کاشی، سرامیک، سنگ و پارکت استفاده می‌شود.

دستگاه اسکرابر هتل

اسکرابر صنعتی یک دستگاه کارآمد و موثر در نظافت لابی و فضاهای گسترده با پوشش سرامیک، کاشی و... است. این دستگاه در حین حرکت تمامی سطوح را به طور همزمان شست و شو و خشک کرده و در عین حال هیچ گونه رد خیسی از خود بر جای نمی‌گذارد.

مبل شوی صنعتی هتل

یکی از تجهیزات اساسی در نظافت هتل‌ها، مبل شوی هتلی است. این دستگاه با قدرت مکش بالا و قابلیت شست و شوی عمیق، به حذف لکه ها و ذرات آلوده از روی مبلمان، فرش و موکت کمک می‌کند.

جاروبرقی هتلی

استفاده از جاروبرقی هتلی کیفیت نظافت و خدمات هتل را بهبود می‌بخشد و به حفظ استانداردهای بهداشت و تمیزی کمک می‌کند.

شرکت ابراهیم ارائه دهنده بهترین دستگاه های نظافت هتل

شرکت ابراهیم، ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی، با بیش از سی سال سابقه با صنایع مختلف تجاری و صنعتی همراه بوده است. شما می‌توانید برای اطلاع از انواع دستگاه‌ها و قیمت تجهیزات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :