meta name="video_type" content="video/mp4" />

توان بالای واترجت در حذف آلاینده ها

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180
در کارگاه ها و کارخانه های صنعتی انواع گوناگونی از قطعات و تجهیزات موجود بوده که لازم است شستشو و لایه برداری شوند .بر اثر شرایط کاری و تماس با ماشین آلات و برخی آلاینده های محیطی در طولانی مدت دچار آلودگی های از جنس دوده، گرد و غبار، چربی و روغن یا سایر ذرات موجود در محیط میشوند. تجمع این آلودگی ها و ذرات بر سطح مخازن باعث پوسیدگی و خوردگی آنها میشوند. همچنین باقی ماندن این آلاینده ها بر سطوح ممکن است باعث بروز مشکل و به خطر افتادن سلامت افراد حاضر در محیط شود. آلودگی به جا مانده بر سطوح تجهیزات و تاسیسات با روش های عادی قابل نظافت نیستند. از این رو باید برای رفع این آلودگی ها از تجهیزات مناسب استفاده کرد. واترجت صنعتی از تجهیزات نظافت صنعتی مناسب برای شستشوی قطعات و تجهیزات در صنایع مختلف است. این دستگاه شوینده با فشار بالا، به عمق چربی ها و آلودگی های جمع شده روی سطح نفوذ کرده و از سطح جدا میکند.

عملکرد واترجت صنعتی

دستگاه های شوینده فشار قوی در مدل ها و رده های گوناگونی ساخته شده اند که یکی از مهم ترین و پرکاربردترین آن ها واترجت صنعتی است. واتر جت های صنعتی خود نیز دارای فشارهای عملیاتی مختلفی هستند که متناسب با نوع عملیات شستشو و لایه برداری مورد استفاده قرار می گیرند. هر چه شدت آلودگی بیشتر باشد دستگاهی با قابلیت پاشش آب پر فشارتر انتخاب می شود و جهت لایه برداری از فلزات نیز بسته به شدت آن دستگاه هایی با فشار عملیاتی 500 بار و بالاتر مناسب و کارآمد هستند. 

لایه برداری با دستگاه واترجت صنعتی

شوینده های فشار قوی علاوه بر توانایی در شستشوهای سنگین، به منظور زنگ زدایی و جدا سازی پوشش رنگ به کار می روند. در این روش یعنی با استفاده از دستگاه های واترجت صنعتی، به جای مصرف مواد شیمیایی نیروی ناشی از جریان آب پر فشار سبب حذف آلودگی ها می گردد و سطح را به حالت پایه می رساند. به این ترتیب علاوه بر این که واترجت به سطح آسیبی نرسانده و کیفیت آن را حفظ می کند، ابزاری سازگار با محیط زیست به شمار می آید. 


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :