meta name="video_type" content="video/mp4" />

حذف آلودگی روغنی با کارواش آب گرم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

در بسیاری از واحدهای صنعتی مانند صنایع نفت و پتروشیمی و دیگر صنایع آلودگی های سختی به وجود می آید که به مرور زمان بر روی هم انباشته شده و به لایه ای سخت و قطور تبدیل می شود. تأسیسات صنعتی از تجهیزات و قطعات متنوع و متعددی تشکیل شده اند که جهت جلوگیری از سایش و روان شدن آن ها روغن کاری می شوند و یا به دلایل دیگر با مواد روغنی و نفتی در تماس هستند. علاوه بر قطعات سطح زمین نیز به مواد نفتی و روغنی آغشته می شود و این مواد به مرور زمان کوبیده شده و به قشری سخت از آلودگی تبدیل می گردد. وجود آلودگی های سخت صنعتی در تأسیسات بر عملکرد آن تأثیر نامطلوب می گذارد و انجام فرایندهای صنعتی را مختل می کند. از همین رو لازم است محیط های صنعتی به همراه تجهیزات نظافت شود تا از بروز مشکلات ناشی از آلودگی های صنعتی جلوگیری به عمل آید. به منظور از بین بردن آلودگی های نفتی و روغنی مراکز صنعتی استفاده از دستگاه کارواش آب گرم می تواند یک راه حل عملی و مؤثر به شمار آید.

دستگاه واترجت آب گرم

کارواش صنعتی آب گرم دارای یک گرمکن دیزلی است که آب ورودی را تا دمای 80 درجه سانتی گراد گرم می کند و می تواند برای مواقعی که به بخار نیاز است، بخار آب 150 درجه سانتی گراد تولید کند. در این دستگاه قابلیت تنظیم دما و فشار وجود دارد که به عنوان واترجت آب سرد و کارواش آب گرم مورد استفاده قرار می گیرد. مشعل گرمکن واترجت به صورت عمودی قرار گرفته است از همین رو حداکثر استفاده از حرارت آن برای گرم کردن آب به عمل می آید.

کاربرد کارواش آب گرم

آب داغ قابلیت از بین بردن آلودگی های چرب و نفتی دارد بنابراین یکی از مهم ترین کاربردهای واتر جت آب گرم در شستشوی محیط و تجهیزات صنعتی است. فشار و دمای بالای آب خروجی از کارواش صنعتی لایه های عمیق آلودگی چسبیده به سطح زمین و چسبیده به تجهیزات را با کیفیت بسیار مناسب حذف می کند. واترجت آب گرم در مراکز صنعتی به ویژه در صنایع نفت و پتروشیمی کاربردهای فراوانی دارد و عملکردی مطلوب ارائه می دهد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :