meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت حیاط و باغ با کارواش خانگی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : K1152TST

حیاط بخشی از یک ساختمان است که فضای آن باز بوده، متشکل از چند باغچه است و به طور معمول در آن گل کاری و درخت کاری می شود. حیاط می تواند بخشی از یک ساختمان مسکونی، تجاری، تفریحی آموزشی، فرهنگی، درمانی و ... باشد که رسیدگی به آن سبب زیباتر شدن گیاهان و افزایش طول آن ها می گردد و از آن جایی که حیاط جریان هوا را از خود عبور داده و به داخل ساختمان منتقل می کند هوای درون ساختمان را تازه و مطبوع می سازد. به منظور تمیز شدن محوطه بیرونی یک ساختمان و زدودن گرد و خاک از گل ها و درختان فرآیند شستشو صورت می گیرد، اما همه ما می دانیم که امروزه کمبود آب به یک مسئله جدی تبدیل شده و شستشوی حیاط با استفاده از شلنگ های معمولی یک روش غیر معقول و نامتعارف است زیرا که سبب به هدر رفتن مقدار زیادی آب می شود. یک راه حل کاملاً مؤثر و کارآمد برای شستشوی حیاط و باغ با مصرف کم انرژی استفاده از دستگاه کارواش خانگی می باشد.

شستشوی حیاط و باغ کارواش خانگی

دستگاه واترجت یا کارواش خانگی به رده ای از شوینده های فشار قوی اتلاق می شود که بیشینه فشار عملیاتی آن 130 بار است و با جریان برق شهری (تک فاز) روشن می شود. حجم آب خروجی از نازل واترجت در حدود 10 لیتر در دقیقه است که سرعت شستشو را افزایش می دهد و علاوه بر این دستگاه مجهز به شیر تنظیم فشار نیز هست.

شستشوی حیاط با کارواش خانگی

کارواش خانگی مقدار کمی آب مصرف می کند و در حقیقت با استفاده از نیرو و سرعت آب سطوح را تمیز می نماید. کارواش خانگی آب سرد انواع سطوح را شستشو می دهد و فشار ناشی از آب تمامی آلودگی های به دام افتاده در شیارها و نقاط دور از دسترس را جدا کرده و از بین می برد. با استفاده از کارواش خانگی می توان باغچه ها را نیز تمیز کرد و گرد و خاک نشسته بر روی درختان و گیاهان را از میان برداشت و به این ترتیب تنفس گیاهان نیز بهبود پیدا می کند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :