meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از اسکرابر در شست و شوی کفپوش خودروسازی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

بوجود آمدن آلودگی بر روی سطح کفپوش در محیط های مختلف همواره امری اجتناب ناپذیر است. بنابراین انجام نظافت و شستشوی مستمر کفپوش دارای اهمیت است. اسکرابر بعنوان یک دستگاه نظافتی مکانیزه راه حل مناسبی برای شستشوی سطوح مختلف از جمله کفپوش می باشد. این دستگاه ها سرعت و کیفیت بالاتری نسبت به روش های دستی ارائه می دهند. اسکرابر ها از نظر نحوه هدایت در دو مدل خودرویی و دستی تولید می شوند. نمونه های خودرویی بیشتر برای محیط های وسیع و زمین شوی های دستی معمولا در محیط های با وسعت نه چندان زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. منبع تغذیه این دستگاه نیز می تواند توسط جریان برق یا باتری تامین شود.

مزایای استفاده از اسکرابر در شستشوی کفپوش

استفاده از اسکرابر ها در وهله اول موحب از بین رفتن آلودگی های سطح کفپوش می شوند. با انجام مستمر این کار، کفپوش همواره تمیز مانده و طول عمر آن طولانی می شود. سرعت بالای خشک شدن سطح کفپوش نیز بوسیله مکش کامل آب از دیگر مزایای اسکرابر ها می باشد. با مکش آب و آلودگی کدر شدن کفپوش نیز کم تر رخ می دهد. با توجه به کاهش مصرف آب و مواد شوینده در شستشوی کفپوش بوسیله زمین شوی، این دستگاه سازگاری خوبی با محیط زیست دارد.

انتخاب برس اسکرابر جهت شستشوی کفپوش

اسکرابر ها جهت حداسازی آلودگی ها از سطح از پاشش آب و سامانه برس زنی استفاده می نمایند. جنس برس مورد استفاده در  انجام عملیات شستشو ، برای انواع سطوح متفاوت است. معمولا جهت تمیز نمودن سطوح حساسی چون کفپوش ها از برس های نرم استفاده می شود. ای برس ها معمولا از جنس پلی اورتان بوده و موجب براق شدن کفپوش نیز می گردند. تمیز نمودن برس و جدا نمودن ذرات و گرد و خاک بعد از هر مرحله نظافت، موجب افزایش طول عمر برس ها و همچنین عدم آسیب به کفپوش در شستشوهای بعدی می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :