meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت محیط در صنایع غذایی بوسیله جاروبرقی نیمه صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL352DS

مدیران بخش های صنعتی در کنار اهمیتی که به خرید تجهیزات با کیفیت و استخدام کارکنان ماهر و امین می دهند، می بایست راه حلی برای امور نظافتی خود پیدا کنند. عدم توجه به امور نظافتی و همچنین کیفیت پایین راه حل نظافتی می تواند علاوه بر تهدید سلامت کارکنان، در بازدهی و بهره وری مجموعه تاثیر گذار باشد. امروزه دستگاه نظافتی جارو برقی صنعتی گزینه مناسبی جهت جمع آوری ضایعات و آلودگی ها از سطح می باشد. این دستگاه با استفاده از موتور و پمپ قدرتمند، به خوبی از پس مکش آلودگی ها بر می آید. جاروبرقی های صنعتی زمان نظافت را کاهش داده و بوسیله سیستم مکش خود، از بازگشت ذرات ریز به محیط جلوگیری می نمایند.

 دسته بندی مکنده ها

مکنده ها از جمله دستگاه های نظافتی هستند که به منظور جمع آوری زباله و گرد و خاک و یا بازیابی مواد از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرند. ساده ترین رده این دستگاه ها، جاروبرقی تجاری به حساب می آید که دارای موتور کلکتوری بوده و برای نظافت مراکز اداری و تجاری بکار می آیند. جارو برقی های نیمه صنعتی و صنعتی دسته دیگری از مکنده ها به حساب می آیند که با قدرت مکش بالا و فیلتراسیون قوی در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. مکنده هواکار و ضد انفجار نیز برای کاربرد های خاص خود بکار گرفته می شوند.

جاروبرقی نیمه صنعتی

جاروبرقی های نیمه صنعتی، به منظور جمع آوری جامدات و مایعات مورد استفاده قرار می گیرند. این جارو برقی، به منظور افزایش توان و استقامت دستگاه از بدنه فولادی بهره می برد. جارو برقی نیمه صنعتی، از یک یا چند پمپ سانتریفیوژال بهره می برند که بوسیله موتور های کلکتوری به حرکت در می آیند. وجود سیستم فیلتراسیون قوی با توانایی جذب ذرات ریز و سطح فیلتراسیون بالا از دیگر ویژگی های جاروی نیمه صنعتی می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :