meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سالن ورزشی با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

سالن ها و باشگاه های ورزشی یکی از محبوب ترین اماکن تفریحی می باشد که در تمامی ایام سال به ویزه در ایام تعطیل و تابستان و فصول برگزاری مسابقات ورزشی مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار می گیرند. ازدحام بالای جمعیت از یک سو و تردد و تمرین تمام وقت ورزشکاران در این سالن ها، سطوح کف این اماکن را مستعد انواع آلودگی ها می گرداند. شستشو و نظافت کف پوش ها در این اماکن نه تنها جلوه های بصری محیط را افزایش می دهد بلکه سطوح بهداشت محیط را نیز ارتقا داده و سلامت افراد حاضر در محیط را تامین می نماید. شستشو و نظافت دستی کف پوش ها در سالن های ورزشی علاوه بر اینکه بسیار زمان بر می باشد بلکه کیفیت مطلوبی نداشته و می تواند خطر سقوط افراد حاضر در محیط را در اثر لغزنده بودن سطوح را در پی داشته باشد. این در حالیست که استفاده از شیوه های نوین و تجهیزات مکانیزه ایی چون دستگاه های اسکرابر عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح را همزمان انجام داده و  مانع از محدودیت در دسترسی افراد به نقاط شسته شده می گردند. 

آشنایی با دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی

دستگاه زمین شوی صنعتی دستگاهی مکانیزه می باشد که با استفاده از سیستم برس زنی و پاشش آب تمامی ذرات آلاینده چسبیده به سطوح را نظافت نموده و با استفاده از سیستم تی و مکش نصب شده در انتهای دستگاه، تمامی آب آلوده ناشی از شستشو را جمع آوری می نماید. این دستگاه ها مجهز به دو سیستم مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده وئ از این رو همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده می نمایند. 

مزایای استفاده از اسکرابر

اسکرابر ها یا دستگاه های کف شوی صننعتی به واسطه تجهیز به مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف، همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده نموده و در نتیجه مانع از انتشار آلودگی ها به سایر نقاط می شوند. این دستگاه ها با کاهش در تعداد نیروی خدماتی نقش مهمی در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری دارند.  همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن در این دستگاه ها مانع از ایجاد محدودیت در دسترسی افراد گشته و خطر ناشی از احتمال سقوط در اثر لغزندگی سطوح را به مقدار چشم گیری کاهش می دهد. 


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :