meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت موضعی سطوح کف در محیط های صنعتی با جاروبرقی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL352DS

محیط های صنعتی و بخش های مختلف کارخانه ها در معرض انواع آلودگی ها قرار می گیرند لذا نظافت این بخش ها امری چشم پوشی ناپذیر است. وسعت فضا و حجم کار زیاد در این فضاها نظافت به شیوه های سنتی را دشوار و زمانبر نموده است. به همین دلیل بکارگیری راهکارهای نظافتی کارآمدتر و مفیدتری در این زمینه مدنظر قرار می گیرد. استفاده از جاروبرقی صنعتی یکی از ارزشمندترین این راهکارها می باشد که با حل مشکلاتی همچون زمان طولانی و ناکارآمدی نظافت موضعی سطوح به صورتی بهینه و مطلوب انجام می پذیرد. 

جاروبرقی صنعتی 

مکنده یا جاروبرقی مناسب نظافت موضعی سطوح در محیط های صنعتی دارای مخازن بزرگی بوده و به همین دلیل حجم بالایی از آلودگیها را از سطوح مختلف جداسازی می نمایند و می توان از این تجهیزات به صورت مداوم بلافاصله پس از ایجاد آلودگیها استفاده نمود که دراین صورت سطح بهداشت محیط نیز افزایش می یابد. کاربرد و استفادهاز این تجهیزات بسیار ساده بوده و به دلیل برخورداری از طراحی منحصر به فرد به راحتی در محیط های متفاوت کارخانه قابل حرکت و حمل و نقل می باشند.

طراحی مکنده صنعتی 

همانطور که اشاره شد طراحی این تجهیزات بسیار کاربردی می باشد. وجود نازل های کارآمد به کاربر امکان نظافت آلاینده ها در بخش های مختلف سطوح کف به خصوص میان درزها را فراهم نموده است. خرطومی این دستگاه ها از دارای طول مناسبی بوده و به کاربر قدرت مانور بیشتری در امر نظافت اعطا می نماید. سهولت در تخلیه مخزن از مهم ترین مسائلی است که در طراحی مکنده صنعتی مورد توجه قرار گرفته است. وجود دستگیره مخصوص بر روی بدنه دستگاه به راحتی به کاربر امکان تخلیه مخزن را در کوتاهترین زمان ممکن می دهد و پس از جدا شدن مخزن از بدنه وجود دستگیره هایی با ارگونومی مناسب سبب تسهیل در امر حمل و نقل گردیده اند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :