meta name="video_type" content="video/mp4" />

آشنایی با تجهیزات نظافت صنعتی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : نفت گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : 123

نظافت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و تجهیزات کاربردی آن

نظافت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی یک امر ضروری جهت حفظ کارایی و افزایش عملکرد تجهیزات در این صنعت می‌باشد. علاوه بر آن میزان سرعت نظافت نیز در آن‌ها بسیار مهم است. به همین دلیل استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی از ضروریات این صنعت است. در ادامه به معرفی انواع تجهیزات نظافت صنعتی در این صنعت خواهیم پرداخت:

اسکرابر صنعتی

اسکرابر با عملکرد همزمان برس زنی، پاشش آب و شوینده به سرعت آلودگی‌ها را از روی سطوح کف جدا می‌کند. و سپس به وسیله شاسی تی تعبیه شده در قسمت انتهایی دستگاه تمامی آب آلوده به همراه پسماند‌ها را جمع‌آوری و وارد مخزن آب کثیف می‌کند.

جاروبرقی صنعتی

جمع‌آوری و یا انتقال انواع مواد شیمیایی در صنعت نفت توسط جاروبرقی صنعتی صورت می‌پذیرد. این مکنده‌ها همچنین برای نظافت مخازن موجود در پتروشیمی و یا خطوط لوله بسیار کارآمد هستند. علاوه بر آن برای نظافت تجهیزات و دستگاه‌ها نیز مکنده صنعتی پرکاربرد است.

واترجت صنعتی

خطوط انتقال مواد و سیالات در صنایع نفت نیاز به نظافت دارند. برای این امر می‌توان از واترجت صنعتی استفاده کرد. این دستگاه آب را با فشار قوی به داخل لوله و خطوط انتقال مواد پاشش کرده و علاوه بر رسوب‌زدایی تمامی گرفتگی‌های این لوله‌ها را باز می‌کند.

سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتی برای جمع‌آوری پسماند‌های روغنی و زباله‌ها بسیار کارآمد است. این دستگاه به دلیل ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند فضای گسترده در صنایع پتروشیمی و نفت را نظافت کرده و محیطی تمیز و عاری از پسماند را به وجود بیاورد.

شرکت ابراهیم ارائه دهنده تجهیزات نظافتی پالایشگاه های نفت و گاز و پتروشیمی

شرکت ابراهیم بزرگ‌ترین تامین کننده تجهیزات نظافت صنعتی در ایران، در سه دهه گذشته افتخار خدمت‌رسانی به صنایع مختلف را داشته‌است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع بیشتر از انواع محصولات این شرکت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :