meta name="video_type" content="video/mp4" />

راه اندازی و تحویل دستگاه جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : other صنعت : تجاری، اداری و تفریحی گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : 456


نحوه راه اندازی دستگاه جاروبرقی صنعتی

برای راه‌ اندازی جاروبرقی صنعتی سه موتوره، فیلتر جاروبرقی را سر راه مخزن قرار داده، سپس درب دستگاه را که موتور نیز بر روی آن سوار است می‌بندیم. این دستگاه دارای سه موتور قوی است که می‌توانند به طور همزمان یا جداگانه کار کنند. از آنجایی که جاروبرقی صنعتی دارای نازل‌ها و سری‌های متعددی است، بسته به نوع آلودگی( آب یا خاک)، نازل مناسب را نصب کرده و به نظافت می‌پردازیم. این دستگاه دارای مخزن 70 لیتری و همین‌طور فلیتر نمدی کیسه‌ای است.

روش کار با دستگاه مکنده صنعتی

برای کار با مکنده صنعتی، ابتدا آن را به برق زده سپس در صورت مکش خاک، فیلتر را بر سر راه مخزن قرار می‌دهیم. اما برای مکش آب از نصب فیلتر خودداری کنید. زیرا باعث ایجاد چرک آب در محیط مخزن می‌شود. سپس موتور را در جای قرار داده و بعد از بستن دستگاه و انتخاب نازل مناسب، دستگاه را روشن کرده و به نظافت بپردازید. نکته قابل توجه در این دستگاه این است که، برای افزایش سرعت کار می‌توانید هر سه موتور را هم‌زمان روشن نمایید. برای نظافت یک فضای گسترده می‌توانید دستگاه را سوئیچ‌وار روشن کرده و هربار یک موتور را فعال نمایید. در قسمت انتهایی دستگاه یک شلنگ تخلیه وجود دارد که مایعات مکش شده از آن خارج می‌گردد. بعد از اتمام کار عمل تخلیه را حتما از این قسمت انجام دهید.

شرکت ابراهیم ارائه دهنده انواع جاروبرقی صنعتی

شرکت ابراهیم، با بیش از سی سال سابقه در زمینه واردات تجهیزات نظافت صنعتی همواره با بخش‌های مختلف صنعتی و تجاری همراه بوده و در زمینه رفع چالش‌های نظافتی شما آماده خدمت‌رسانی است. تمامی محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت بالا دارای 1 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت‌ها با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :