meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت فرهنگسرا با جاروبرقی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DS

فرهنگسرا ها، سینما، تاتر و... به دلیل تردد زیاد و استفاده از مواد غذایی در این مکان ها، همواره در معرض آلودگی قرار دارند. آلودگی این اماکن از نوع ریز و درشت می باشد و به دلیل نفوذ آن ها در موکت های ریز بافت و دشواری نظافت، نمی توان از جاروبرقی های معمولی و خانگی برای جمع آوری زباله در این مکان ها استفاده کرد. در مقابل دستگاه های جاروبرقی صنعتی (مکنده صنعتی) برای مکش این آلودگی ها پیشنهاد می گردند. مکنده ها صنعتی، قدرت مکش بالاتری دارند و در نتیجه در زمان کوتاه تری، همه آلودگی های نفوذ کرده به داخل فرش را مکش کرده و به مخرن انتقال می دهند. مکنده های رده نیمه صنعتی و صنعتی، اجزا متفاوتی دارند که هرکدام از این اجزا وظیفه خاصی را انجام می دهند. در ادامه به شرح سیستم های اجزا مهم مکنده صنعتی می پردازیم.

سیستم مکش فوق العاده و بدنه فولادی

سیستم مکش این دستگاه از طریق دو موتور کلکتوری تقویت می گردد. این دستگاه مجهز به پمپ سانتریفیوژال می باشد که باعث تقویت قدرت مکش می شود. قسمتی که دستگاه خلا می شود، به مکش هر چه قدرتمند تر کمک می کند. همچنین این دستگاه از بدنه فولادی محکم و مقاوم و ضخیم ساخته شده است که با اپوکسی پوشش داده می شود. به همین دلیل این دستگاه از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و در صورت برخورد با موانع، آسیبی به آن وارد نمی گردد.

سیستم فیلتراسیون قدرتمند

در صورت عدم تجهیز دستگاه به فیلتر قوی، ممکن است ذرات مجددا به هوا بازگردند و آلودگی برای بار دوم بر روی سطوح بنشیند. اما این دستگاه مجهز به سیستم فیلتراسیون کارتریجی مخروطی می باشند. نظافت این فیلتر ها روش های متفاوتی دارد که سیستم نظافت این دستگاه dust up یا اختلاف فشار می باشد که با ایجاد جریان هوای معکوس، فیلتر به خوبی تمیز می گردد.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :