meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد اسکرابر در صنایع غذایی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60
صنایع غذایی یکی از مهمترین صنایع در کشور می باشند که وظیفه تامین مواد غذایی افراد جامعه را بر عهده دارند، ارتباط مستقیم این صنایع با سلامت افراد جامعه، بیانگر اهمیت رعایت اصول بهداشتی و نظافت در این صنایع می باشد. مسلم است که وسعت بالا سالن های تولید و ماندگاری بلند مدت آلاینده ها مانع از کارآمدی شیوه های سنتی در نظافت این سطوح می شود. در حالیکه استفاده از روش های نوین و به کار گیری تجهیزات مکانیزه ایی جون اسکرابر ها یا کف شوی های صنعتی گزینه مناسبی برای استفاده در این صنایع بوده و نظافت با کیفیت و موثری را در زمانی کوتاه ارائه می دهند .

ویژگی های اسکرابر دستی

کف شوی های دستی مجهز به دسته بوده و کاربر با قرار گرفت در پشت آن، دستگاه را در مسیر مشخص هدایت می نماید. تجهیز کف شوی های دستی به موتور حرکتی موجب تسهیل در امر هدایت کاربر می گردد. دسته قابل تنظیم در این مدل از کف شوی ها امکان تنظیم ارتفاع کاری مناسب دسته با قد کاربر را فراهم نموده است. تجهیز این دستگاه به محافظ ضربه گیر استوانه ایی در دو طرف دستگاه، از بدنه و اجزای داخلی ان در برابر ضربات احتمالی وارده محافظت می نماید. استفاده از طراحی مهندسی در ساخت این کف شوی ها امکان دسترسی راحت و آسان به اجزای داخلی را فراهم نموده است. 

مزایای استفاده از کف شوی دستی به جای شیوه های سنتی نظافت

دستگاه های کف شوی صنعتی در مقایسه با شیوه های سنتی، نظافت با کیفیت و موثر را در زمان کوتاه تری ارائه داده و از این رو موجب صرفه جویی در زمان می شوند. کاهش در مصرف آب، مواد شوینده و نیروی خدماتی از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد که نقش مهمی در کاهش هزینه ها و افزایش سود آوری ایفا می نماید. ایجاد سطوحی خشک و عاری از آلودگی با یک عبور دستگاه، از مزایای مهم دیگر اسکرابر ها می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :